Puha! er lige kommet ind, og trænger lige til, at fortælle til nogen, at vi har FÅET FØL!
gemalen er selvfølgelig taget en ekstra nattevagt, for damen kommer ikke foreløbigt!!
Så hunden og jeg var alene!!
Angel begyndte for et par dage siden, at spænde kraftigt ud i stålet, og skifter humør til, at skulle behandles som en dronning!! Typisk tegn på at det snart er NU!!
Så det var bare at få fat i en alarm! er I klar over, hvor svært det egentligt er? især når man først har bestilt den til om 10 dage! Og der er 1000 andre, der heller ikke har fået estilt i tide!
Nå, men der altså super søde avlere, og min genbo er en af dem 
Så jeg lånte lige hendes alarm.Bente TUSIND tak! 
Har alligevel ikke sovet meget de sidste 3 nætter, for damen sveder ikke op til, under folningen! Jeg har hende mistænkt for at drive gæk med mig 
Så da alarmen gik amok kl 0210 fik "fanden"sko på. Angel var allerede igang da jeg kom i stalden! Følle ligger stadigvæk i hammen, og mor er meget træt, og da jeg fjerner den hvad ser jeg så
et BRUNT føl!!! Moderen er cremello, og far er sort!
Det kunne ikke lige passe!! Frem med brillerne! havde glemt den i skyndingen, og så kigge endnu engang
Den var sku da brun!!! totalt gak, står og tanker alt hvad jeg har lært om farveregler( nu tænkte jeg vist ikke ret godt kl l... om natten) og kan ikke få det til at passe.
Efter at have grint lidt over dette og gennemtænkt måder, at få mine penge tilbage for den forkerte farve
, startede følle op m at udføre Bambi på glat is 
Og så kunne jeg se at, der hvor Angel havde slikket hende tør var den lækreste farve(jeg er helt syg med den
) Lille pigen var sørme buckskind og havde/har en smuk lille stjerne. Hendes helbror fra sidste år, har en varm palominofarve, sokker og blis´! Der var nok likke mere farvelade til den lille i år!
Nu vil jeg i seng billeder kommer senere!
mange glade og trætte hilsner 
Annett