Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

så er det vist snart min tur
Forfatter: 
Dato:  29-04-2006 19:17

til at få føl i stalden.

shila er stor og tung, slap bag i og dyb så man skulle tro hun bar på mere end et føl. Heldigvis er hun skannet to gange og kun med et føl begeg gange.

Yveret er helt spændt og i dag, Jubiii... endelig i morges var der lidt vokspropper og her til aften, er der fine små dråber mælk, som forøger at titte frem.

for knagne da hvor jeg håber det bliver her til aften, for nu synes jeg snart ventetiden er ved at blive for lang.

7 dage over tid, tjaaa, hun gør det sørmer grundigt den unge dame.

Jeg tror også hun selv længes efter at finde den lidt slankere linje og ikke være så tung.

Håber der i morgen er glædeligt nyt.

IMC
0
0
Svar på denne tråd

Held og lykke
Forfatter: 
Dato:  29-04-2006 19:47

med den forestående foling. Jeg håber også, at det er ved at være min tur. Mille har haft vokspropper hele dagen, og hun plejer at fole samme nat, når hun har det. Hun plejer sog at få mælkeløb i løbet af dagen, og det har hun ikke haft i dag, så det kan godt være, jeg kommer til at vente lidt endnu. Under alle omstændigheder holder jeg godt øje med overvågningen i nat :-)

Jeg glæder mig til at se billeder af di føl i morgen ;-)

Mvh.

Rebecca.

0
0
Svar på denne tråd

ja jeg håber det sker i nat.
Forfatter: 
Dato:  29-04-2006 19:59

lisa skal jo til stævne i morgen formiddag, men gemalen har lovet at køre med i stedet for, hvis ikke shila har folet.

IMC
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-04-2006 20:34

Held og lykke til jeg begge to, håber det sker i nat.

Må indrømme at jeg er rigtig glad for, at jeg skal sove i min egen seng i nat,og ikke være på vagt hele tiden.

Mvh Jytte

Stald Topclass.

0
0
Svar på denne tråd

Held og lykke
Forfatter: 
Dato:  29-04-2006 21:47

det bliver spændende. Håber du får et dejligt føl, og at det kommer meget snart...

- og så vil vi lige se billeder... !

Mette

- der går og glor på "patter" hver dag for at se om de (hoppens) bare er vokset en lille smule.

Landsstævne i pony dressur på Solrød rideklub i denne weekend. Kig forbi - jeg er der SØNDAG med gode tilbud.

Kig forbi.

www.lundrideudstyr.dk

Forhand. af: Kyra K, Anky, BR, Jacson, HappyValley, Equline, Ma

0
0
Svar på denne tråd

suk suk og mere suk.
Forfatter: 
Dato:  30-04-2006 18:54

endnu intet føl.

shila er stor og tung, meget hævet i sine bagben og tydeligt træt af den stor emave.

holdt mig vågen hele natten, så det var kun få timers søvn dte blev til.

Gemalen sørgede for vi kom til stævne i holbæk, men lisa var også meget træt, for hun har jo også været med til at holde øje. så hun fik ikke vist så god ridning.

Knægten holdt imnes øje med den vordende mor.

Jeg har sovet et par timer her til eftermiddag, men håber det bliver i nat, for nu e rjeg godt nok ved at være træt.

shila har meget store vokspropper og stadigvæk lidt rastløs.

Er enndu ikke så rød bag, men det hjælper på det.

for knagne da hvor jeg håber det bliver i nat, for hun kan da ikk bleive ved at gå over tid. nu er vi oppe på 8 dage

cameraet er parat til at optage det hele, håber jeg i morgen vender tilbage med glædeligt nyt.

IMC
0
0
Svar på denne tråd

Spændende
Forfatter: 
Dato:  01-05-2006 11:29
Hvor er det spændende. Er der noget nyt, Inger?

Mange hilsner fra
Anja
- med de fire skønne muler:
Zariba, Cæsar, Renault og Papaya Ley
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider