|
|
| så kom De Noir Føllet |
| Forfatter:  |
Stald-fie |
| Dato:  |
22-04-2006 20:07 |
|
Så kom Meggie med sit føl fredag meget tidligt om morgenen.. gab. han skal hedde DeMaggio i får lige et par billeder af drengen.    Afstamningen er: De Noir/Michellino/Fatianus for rette køber er han til salg  Mange hilsner fra Fie, Gunnar, Kjeld, Jesper og Ariann
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Med den lille fine fyr. Sikke nogle flotte strømper han har taget på.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tillykke med ham, han ser rigtig nuser og fin ud! Er han mon en lille vildbasse  Vh Miriam
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Lækker lille dreng.. Flotte aftegn.. Anja
Købes: DS eller DH hoppe min 166 i stg max 11år. SORT
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Han ser fin ud, og jeg glæder mig rigtigt, vi skulle gerne prøve at lave sådan én til os selv inden for de næste par uger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bandit |
Stald-fie |
22-04-2006 22:30 |
|
nu har vi jo kun kendt ham en dag, men han er en værre en lige nu, bagbenene sidder liiidt løst. Men han vil hjertens gerne snakke med os, når bare vi kan få lov for moar. Han virker rigtig god i hovedet, tror ikke han får mange idage i sit liv hvor han ser sur ud, det er jo dejligt. En gang imorgen vil der også være video af ham, enten her på HN eller på vores hjemmeside. -Stald-fie's redaktør/web-rodehoved og svigerdatter Ariann *S*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejligt føl |
|
|
Hvor er han altså bare fiiin!!  Tillykke med ham!! Venligst Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stor TILLYKKE med føllet |
|
|
Hej Gunner og Fie. Så kom føllet, det var da dejlig. Vi kommer på barselsvisit en af dagene. Mange hilsner fra Højgård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hej alle hos stald Fie |
Peter (Hotline) |
23-04-2006 09:50 |
|
Stort tillykke med det fine hingsteføl, han ser jo dejlig ædel ud og fine aftegn. Det må åbenbart være hingsteår i tjæreborg og omegn - alle ser ud til at få hingsteføl. En stor hilsen til Stald Fie
Venligst
Peter Nielsen STALD NIELSEN Østerkrog 17 6731 Tjaereborg Årets 2 første føl er født hos os d. 03.03.2006 og d.08.04 Vi venter føl igen 27.05 Se evt. vores opdatererede hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Fin fyr.. Sjovt du nævner det med bagbenene, af de 6 føl vi har fået, har det absolut være Denoir føllet som har været frækkest, især med bagbenene. Tilgengæld har han også været et af de bedste, så sådan en skal vi også have næste år. Bianca
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med ham Hvor er han fin. Alle mine har også været frække fra første færd. Især hingsteføllet fra 2003, og han var da med i Herning i år, så det behøver bestemt ikke at være dårligt når de er frække og lidt bissede fra starten. Held og lykke med ham
MVH Nanna Hoppeplag med springafstamning sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Stald Fie! |
Lajgården |
23-04-2006 12:08 |
|
Mange gange tillykke med det dejlige føl. Mon ikke vi får ham at se på et par dyrskuer til sommer? 
Venlig hilsen Karina Josefsen Stutteri Lajgården
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykkw |
|
|
Dejlige aftegn den lille basse har fået  mange gange tillykke herfra 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fin følle:-) |
|
|
Hvor ser den bare fin ud. Jeg venter selv en De Noir her om en uges tid på min Weltmeyerhoppe. Så er det jo ekstra spændende at se føl efter ham. Vh Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| takker for de rare ord |
Stald-fie |
23-04-2006 22:14 |
|
Vi regner med at tage til dyrskuet i Varde som vi plejer, det i Ribe kommer vist til at ligge for tæt på følskuet, så må man jo vælge... Men det bliver sjovt at komme ud og vise ham frem...  -Fie og co.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| de noir føl |
|
|
Nej nej nej, nu bliver det for meget! For pokker hvor er han bare sød på den video, han er da som en hel sæk lopper inde i boksen  Uha, nu kan jeg rigtig mærke at vi "mangler" at få føl i år! Men hvor er han bare lækker!!! Venligst Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|