Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Det var vist...
Forfatter: 
Dato:  22-04-2006 10:59

...ikke endnu hun skulle have folet.

Vi købte jo 2 dejlige Shetlændere i efteråret. Den ene var "vist nok i fol, og hvis hun var, ja så skulle hun fole ca midt i maj". Ja tiden går hurtigt, så vi kom ind midt i maj en mdr for tidligt for ude i stalden står der det mest bedårende røde hingsteføl

Da vi skulle have vacc pony´erne idag, ja så fik han da lige cheket mor og føl, og begge har det rigtig godt

Han mente forøvrigt at Sandra kunne være i fol! Det håber vi virkelig ikke, for hun bliver først 3 her til maj...så vi håber bare hun er lidt for tyk...på sådan en drægtig måde Altså maven var "lidt dybt" som dyrlægen sagde.

Nå, men i skal da lige have lidt billider af vidunderet(de er desværre ikke så gode, men bedre vil komme senere) :

Nu skal jeg nok stoppe...men jeg er blevet forelsket på ny

Mvh. Lene

:) Mor til de 2 dejligste drenge: Magnus og Asbjørn :)

Købes: Hoppe 3-17 år.

Dv´er, Engelsk Fuldblod eller ling. med fuld stamtavle.

For yderligere info. se præsentation: LINK

0
0
Svar på denne tråd

Nej hvor..
Forfatter: 
Dato:  22-04-2006 11:37

den dejlig

En rigtig lille uldtot, hvis du bliver træt af ham, kan du bare sende ham ned til mig

Krone og Bølge - En selvfølge

www.agroskolen.dk nu til hest

0
0
Svar på denne tråd

Han ser
Forfatter: 
Dato:  22-04-2006 12:14
Godt nok ud til at være stor når man tænker på hoppens størrelse. Tillykke med ham

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak :o)
Forfatter: 
Dato:  22-04-2006 12:47

I skal have mange tak

Ja, han er temmelig stor i forhold til hoppen. Godt det ikke er hendes første føl, så tror jeg der havde været problemer. Og som dyrlægen sagde: han er helt sikkert ikke født for tidligt

Mvh. Lene

0
0
Svar på denne tråd

tillykke...
Forfatter: 
Dato:  22-04-2006 15:59

med den lille føllebølle. Og hvor dejligt det kom så uventet, jeg har nu i 1 måned gået og overvåget vores hoppe der havde termin 1 april, men er der kommet føl endnu? NEJ

Men det kan godt ske hun først havde termin her d. 21 april, for hun tog pludselig imod hingsten d. 21 maj sidste år hun havde ellers været hestegal fra 1-14 maj. Mærkeligt, mærkeligt.

Men vi må bare vente, det kommer vel ud på et eller andet tidspunkt

Men endnu engang tillykke med det "lille" vidunder

Hilsen Linda :-)

MIN HJEMMESIDE

Annika R.I.P
Elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

Hej Igen
Forfatter: 
Dato:  22-04-2006 18:58

Endnu en gang tillykke med den bette, her er lige et billede af Hedens Turbo som jo har samme far nemlig Højbos Starlight, og mødrene er jo hel søstre...

Knus Helle

Mangler du en Shetlandspony med Stamtavle ? Så prøv atkontakte mig for at høre hvad vi har på lager..

0
0
Svar på denne tråd

iiih altså..
Forfatter: 
Dato:  22-04-2006 20:55
hvor er de bare vidunderlige... venter selv i spænding på at min lille shetlandshoppe skal nedkomme, tror det bliver her en af dagene... iiih altså

mvh
Christina

En hest uden papir, er osse en hest... :-)

Det er jo ikke papirene du skal ride rundt på...:-)

0
0
Svar på denne tråd

Hej igen :o)
Forfatter: 
Dato:  23-04-2006 17:44

I skal have mange tak alle sammen

Linda: Uha hvor er jeg glad for at det ikke er Tulle der er gået over tid...det er jeg ALT for utålmodig til, føler med dig! Håber du meget snart får set din nye lille basse

Helle: Sikke da en dejlig dreng du også har fået STORT TILLYKKE med ham. De er jo så "meget" fætre at de næsten er brødre de 2 drenge*S*

Christina: Håber du også snart må sin din nye lille basse...kan godt forstå hvis ventetiden føles lang. Den følelse slap jeg heldigvis for...tilgendgæld gik jeg selv over tid i januar da jeg selv skulle føde, og det er min tålmodighed (eller mnagel på samme ;-) ) bare ikke til.

Mvh. Lene

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider