|
|
| Så er det ved og ske. |
| Forfatter:  |
bimboe |
| Dato:  |
11-04-2006 16:46 |
|
Ja, så er tiden kommet til mig. Min kære Freja blev kørt til hingst igår, og er idag i brunst, samt hun har fået taget en ny svaberprøve. Vi får det endelige svar på torsdag, og så kan hingste bassen ellers gå igang med sit arbejde  Nu er det snart min tur til en følle  Bimboe
En rigtig hest er en oldenborg. Der hvor volden går ind, går forstanden ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super... |
|
|
Hej Tine, Det lyder bare godt - så krydser vi finger for at damen er ren denne gang, efter behandlingen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Jane |
bimboe |
11-04-2006 17:01 |
|
undskyld jeg ikke fik skrevet tilbage til dig, har haft meget og tænke på den sidste uges tid. Min tillykke med plethesten det var da en overraskelse, og så lige på din føs´da  Ja, jeg er rigtig spændt, håber hun er ren, hun er i hvert fald klar det er helt sikkert. Vi snakkes ved, Bimboe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt ok... |
|
|
Det er helt i orden, Tine - du behøver ikke undskylde  Du må komme ud en dag og se den lille super charmetrold "live" - jeg er SÅ glad for ham, selvom han blev en hingst . Hoppen er i følbrunst nu, så nu er min 2-års Pintohingst sørme "vågnet" ! Var ellers lige ved at være bange for at det var en "skabs-vallak" jeg havde købt..  Krydser fingre for at du har en lille følle-spirer undervejs efter påsken !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen... |
|
|
Jeg krydser da også det hele og venter spændt på at høre nyt. Pøj Pøj Freja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jane... |
bimboe |
12-04-2006 14:07 |
|
Helt sikkert jeg gene vil se den nye chametrold, du er jo kun et stenkast væk. Ja, jeg håber. Hun er i brunst på anden dagen nu, så håber vi når og bedække npk, hvis hun er ren imorgen. Limelight: Jo tak, nu er det din tur til og følge os, som vi har fulgt jer  Bimboe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa.. |
anjahoff |
12-04-2006 16:36 |
|
Uha, uha, hvor spændende. Rigtig meget held og lykke. Her venter vi lidt endnu, da vi har løsdrift, og ikke vil risikere at det lille føl bliver født i en snestorm. Men hold op hvor jeg også glæder mig til, at der snart sker noget. Pøj, pøj...
Mange hilsner fra Anja - med de fire skønne muler: Zariba, Cæsar, Renault og Papaya Ley
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| No way back |
bimboe |
13-04-2006 15:36 |
|
Ja, så er det sket, nu er der ingen vej tilbage. Freja var ren i svaberprøven, og er kl ca 12.30 blevet bedækket første gang ved den gudeskønne L´amour af Støvlebæk. Han var sød og flink ved hende, dog blev hun lidt forskrækket, og havde svært ved og holde balancen. Det var hurtigt overstået, og da han gled ned fra hende, og gik ind i stalden, stod hun med åben mund og polypper, og gloede efter ham, samtidig med man kunne se tænkeboblen "Hvad skete der lige der...???"  Hun har en super brunst, og umiddelbart håber vi på, og kunne bedække både lørdag og mandag igen. Nu er jeg godt på vej til mit drømmeføl  Bimboe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| super... |
|
|
Du ønskes held og lykke i den LAAANGE ventetid ,-)
Sælges : 1, 4½ års Hoppe. Se min præsentation Desuden sælges også for veninde 1, 3½ års vallak, tilredet, røngtenfotograferet og fundet fri for mus - Kontakt mig for oplysninger og billeder/video
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo tak... |
bimboe |
15-04-2006 09:02 |
|
Så er hun bedækket anden gang, muligvis bliver hun bedækket tredje gang mandag, hvis hun stadig står. Har taget nogle gode billede af bedækningen, men dem må i vente med  Bimboe - kommende oldenborg avler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Held og lykke |
|
|
Held og lykkke med det! Går selv og venter på at min egen skal komme i brunst i disse dage, så skal hun nemlig en tur op til Camelot, så jeg venter spændt..
Thrine *** ¤ CAMELOT DVH 894 ¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åhh, ja så |
bimboe |
17-04-2006 11:10 |
|
blev hun bedækket tredje gang idag. Hun tager så godt imod hingsten, de er blevet rigtige kærester nu  L´amour er så ked af det, når Freja kommer på fold, og hun vrinsker tilbage, når han kalder på hende. Muligvis skal hun bedækkes 4. gang på onsdag, hvis damen stadig er i brunst. Bimboe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Held og lykke |
|
|
Håber hun kommer i fol - men hvorfor skulle hun nu ikke det når nu hun er så forelsket  Går selv og panikker lidt i disse dage da jeg vandt en bedækning her forleden - havde ellers forberedt mig på ikke at skulle have føl i år. Men nu skal jeg igang med at holde øje med brunst igen - skønt! Glæder mig allerede helt vildt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så blev |
bimboe |
20-04-2006 19:26 |
|
min smukke Freja bedækket 4. gang igår. Håber sbart hun kommer hjem, hun er godt nok savnet, især af de to ponyer. Det er mærkeligt og være i stalden, når hun mangler. Der mangler det store dyr, der bare kommer vadende, og flytter rundt på ponyerne. Bimboe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja så skulle |
|
|
der da vidst gerne være en mini Freja derinde  Nu går der jo ikke særlig lang tid åhhh jo hvor er ventetiden bare lang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min skønne |
bimboe |
21-04-2006 20:26 |
|
Freja er kommet hjem idag hvor er det dejligt, og have hende hjemme, hun har godt nok været savnet. Ponyerne var helt vilde, men Freja synes altså det var federe, og udforske sin gamle fold, når man nu har været væk så længe. Der var jo en masse dufte  Nu skal der bare gå 17-18 dage, så skal hun genforenes med sin nye kæreste, og se om hun er med på noget sjov hvilket hun helst ikke skulle være  Hun ser allerede drægtig ud  Bimboe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|