Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

hvor lang tid skal jeg vente...
Forfatter: 
Dato:  09-04-2006 19:40

... Jeg har netop købt denne lille fis, som jeg skal have hjem på torsdag, det er mit første føl, hvorlang tid skal jeg forvente at skulle vente på føl...

datoen for bedækning vides ikke for hun har gået med hingsten hele sommeren..

hun er lidt tyk, og har allerede hævede patter...

Her et billede af skønheden flere på min præsentation.

Hilsen Jannie!

Nu med barbie hest... :-D

0
0
Svar på denne tråd

Ikke til at sige
Forfatter: 
Dato:  09-04-2006 19:49

Ja det er jo ikke til at sige. Tyk det er den godtnok, og det er vist ikke føl det hele... Måske er der lidt hængebugsvin i den Nej nu skal jeg nok være sød...Hun ser da sød ud.

Men, men, men. Man skal jo helst ikke flytte en drægtig hoppe senere end en måned før, den skal fole, da den skal nå at danne antistoffer det nye sted. Men det er jo ikke nemt, når det ikke vides, hvornår den skal fole.

0
0
Svar på denne tråd

hun bliver flyttet..
Forfatter: 
Dato:  09-04-2006 19:54

... på torsdag...

Så vil jeg gerne sætte hende over på noget fuldfoder, for det er pels og føl, hun er faktisk ikke fed...

Hilsen Jannie!

0
0
Svar på denne tråd

hun ligner min
Forfatter: 
Dato:  09-04-2006 20:28
Hun ligner min højdrægtige hoppe også med det samme "ødem" under maven..jeg havde ikke turde flytte hende før efter folingen syntes det ser ud til at være op over. Måske skulle du lige få en dyrlæge til at vurdere hoppen FØR du flytter hende.

rigtige ponymødre ..har intet andet liv ;O)
0
0
Svar på denne tråd

desværre..
Forfatter: 
Dato:  09-04-2006 20:49

... har jeg bare ikk mulighed for at lade hende blive stående da jeg ikk ved hvor maget der bliver holdt øje med hende...

håber bare hun venter med at fole, tror umiddelbart ikke hun er så langt henne som først antaget, men nok en måned tilbage...

Hilsen Jannie!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider