Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

vokspropper, så det nok snart min tur.
Forfatter: 
Dato:  26-03-2006 13:28

Ja som over skriften lyder så har larisha endelig sat vokspropper. Hun havde termin d. 14 marts og jeg er snart ved at gå op i limningerne af spænding.

Men i morgen da jeg tjekkede hende havde hun sat vokspropper, de var ikke så mælkehvide, men hen ad formiddagen kom der vokspropper denne gang hvide, men de bliver ved med at falde af, (vi har også nogle fluer her i tyrkiet på dette tidspunkt så det kan jo være fordi hun svinger med halen) og hun har da også strint af mælk ned af benene?

Er et hvad men kalder mælkeløb eller kommer det sådan jævnt ud?

Jeg krydser sådan fingre for at den lille snart kommer, for nu er jeg snart ved at være træt af at sove i stalden. 14 dage uden en hel nats søvn er snart ved at tære lidt på kræfterne, men det hele er ventetiden værd.

håber jeg imorgen kan sætte en tråd ind med billeder af en lille føllebasse...

0
0
Svar på denne tråd

spændende
Forfatter: 
Dato:  26-03-2006 15:47

Og ja det lyder som mælkeløb - hvilket er helt naturligt...

Stutteri Bredgaard tilbyder:

Bedækning ved Skäpperöds Poseidon
Lækker kåret miniature shetlænderhingst
Masser af hår og udstråling, kraftige ben
og god bevægelse...

Nu med hjemmeside...

0
0
Svar på denne tråd

vedr. vokspropper
Forfatter: 
Dato:  26-03-2006 19:57

Ih hvor bliver det spændende - et til Continental føl! Hvem er det hoppen er efter?

Ikke for at tage spændingen af - men min hoppe gik med vokspropper i 5 dage før hun endelig folede og gik 17 dage over tid .

Jeg glæder mig til at høre hvordan folingen er gået samt hvordan føllet er blevet.

Cathrine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider