Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

nu er jeg her altså igen
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 20:08

sorry.

men min hoppe gik i fold med en hingste plag i foråret.

hun ændrede så adfærd ,på den måde at hun blev sur og ierteret når man røre ved hende især ved maven og hun tog på og har nu en mave der får en til at tro at hun er drægtig.

jeg så så idag at det ser ud som om hendes yver er ved at forandre sig ,sådan som det ser ud når de er ved at sætte stål.

jeg syntes bare ikke jeg har set liv ,kun lidt små ryk som om maven lige ryger tilbage ,og så er der ikke mere.

men hun bliver tykkere og tykkere ,hun ligger også som jeg har oplevet andre drægtige hopper gør til sidst og stønner ,det kan hun også gøre stående.

men dyrlægen var jo ude og håndprøve hende da hun skulle være omkring 5 md og der var ikke noget sage han.

hun trives og har det fint ,med stor appetit,så det er jo godt nok.

hvis hun skulle være drægtig aligevel så har hun termin i april md, men burde jeg så ikke have set mere liv??

er der forskel på hvor meget liv de viser?

det skal lige siges at hun aldrig har været med føl før.

og hingsten vil som udvokset max blive ca 135

hoppen er 137.

yvert må jeg slet ikke røre ,jeg ved også godt man skal lade det være.

hvad tror i???

0
0
Svar på denne tråd

øvvv ingen som vil
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 20:51

svare.:)

0
0
Svar på denne tråd

ved ikke helt
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 23:26

om dyrlægen kan mærke forkert ved 5 mdr. Men har oplevet en hoppe som var indbildt i fol ligesom nogle hunhunde også kan være. Hun fik også yver, og var kæmpe stor.

Der er vel ikke andet for end at følge hende nøje og så se hvad der sker. Du kan evt. få en dyrlæge til at kigge på hende igen.

Helle

0
0
Svar på denne tråd

ja det kan jeg da
Forfatter: 
Dato:  27-03-2006 11:00

men er der nogen prøver som er sikre nu så langt henne?

og er det ikke bedst at han ikke håndprøver ,kunne der ikke ske det at hun kunne fole før tid hvis man roder alt for meget?

hoppen har det jo godt

æder løber osv ,virker glad men ser også drægtig ud.

så er det ikke bedst at lade hende få fred og så se hvad der sker?

0
0
Svar på denne tråd

vent og se
Forfatter: 
Dato:  28-03-2006 16:10
Joh, jeg ville bare vente og se hvad der sker. Bare du sørger for at hun får sine vitaminer og mineraler, så hun er dækket ind.
Dyrlæger kan godt tage fejl, så jo, hun kan da godt være i fol.
Mvh Signe

Stutteri Engbakke opdrætter varmblodsheste i handy format og med SUPER temperament.

Gotlandsruss - hvad ellers?!

Engbakkes Gotlandsruss (y)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider