Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hotline
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 07:37

Jeg har spekuleret lidt på denne hingst, men kan vi overhovedet bruge ham i DV ?

Han bliver godt nok stillet til efterkårring, men han har jo ingen rideresultater som DV jo forlanger for at hingstene kan opnå bedægningstilladelse...

Hvordan vil han kunne opnå denne bedækningstilladelse i DV ???

Sælges : 1, 4½ års Hopper. Se min præsentation

Desuden sælges også for veninde 1, 3½ års vallak, tilredet, røngtenfotograferet og fundet fri for mus - Kontakt mig for oplysninger og billeder/video

0
0
Svar på denne tråd

Hotline
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 09:05

Det har jeg faktisk også tænkt over.

Havde tænkt mig at bruge ham på min hoppe, men føllet ville jo så ikke få DV mærket, eller hvad??

0
0
Svar på denne tråd

mon ikke BH
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 09:41
sørger fpor at få ham kåret på en eller anden måde?
0
0
Svar på denne tråd

Hotline
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 09:49

Det er vel med Hotline som med alle andre udenlandske hingste, at hvis de har bestået en tysk materialeprøve i klasse I, kan der søges hos DV om at bruge dem, så hvis bare at Hotline går materialeprøve inden føllene skal brændemærkes kan de vel godt DV-brændes, trods det at han ikke pt. er godkendt i DV.

Rene

Gode dressurheste og afkom formidles efter hingste som Sandro Hit, Florestan I, Relevant, San Remo, Rohdiamant, Jazz Time og Stedinger

j

www.staldrønbjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tysk 30 TT
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 15:11

Er det da ikke meningen, at Hotline skal gaa en tysk 30 dages test her i foraaret? Det synes jeg da, at Blue Hors' og Schockemöhles hingste plejer at goere.

Modtog fornyligt den nye Schockemöhle hingste-DVD - sjaeldent har jeg dog set en nytilredet 3-aars med saa megen baering, balance og overskud til at klare en meget stressende situation, som et hingsteshow i en kogende ridehal er. Fremragende unghingst!

Mvh Thomas
www.macohl.com
0
0
Svar på denne tråd

Thomas
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 17:05

Det er noget med at de tyske hingste ikke skal gå tests det første (for)år, kan også huske at Esben sagde noget med at de skulle gå den danske prøve af samme årsag...

Sælges : 1, 4½ års Hopper. Se min præsentation

Desuden sælges også for veninde 1, 3½ års vallak, tilredet, røngtenfotograferet og fundet fri for mus - Kontakt mig for oplysninger og billeder/video

0
0
Svar på denne tråd

Så vidt
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 18:24
...jeg ved afholder DV en 10-dages test i forlængelse af Efterkåringen. Om Schockemöhle så er interesseret i at lade sin hingst gå prøve i DK, er en anden snak.
0
0
Svar på denne tråd

Han skal...
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 20:08
gå 10 dages test direkte efter kåringen d. 5 april.. Talte nemlig med dem på BH, hvor jeg fik at vide, at jeg kunne komme med hopperne d. 16 april, for der var han færdig med sin 10 dages observationstest... Så han skulle vist nok blive godkendt i DV i år..
0
0
Svar på denne tråd

Bliver kåret i dv..
Forfatter: 
Dato:  25-03-2006 22:20
Som nogen måske ved kan man betale dv´s dommere for at komme til en udenlandsk kåring f.eks. i tyskland og der vil de så sige god for den eller ikke, så er hingsten sikker på at opnå kåring når den bliver stillet til kåring, egentlig meget smart, så undgår man at nogen går ud og køber en hingst som man ikke kan kåre i dv... Det var jo blandt andet derfor at De Niro ikke kom til Danmark dengang..

Undervisning, ridning, tilridning tilbydes samt formidling af gode dressur og spring heste..

Se salgs emner på min præsentation..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider