Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

sam sam
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 15:03

er der nogle der har oplysninger om den hingst, da afstamningen for mig er helt ukendt.

mvh susanne

0
0
Svar på denne tråd

Måske du...
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 15:07

... kan finde ud af lidt her:

www.staldbirkelund.dk/Samsam.html

Mvh

Trine og Nydam's Mr. Milan

Ting sælges eller byttes. Kig ind på min hjemmeside: mrmilan.webbyen.dk under salg og bytte.

0
0
Svar på denne tråd

sam sam
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 15:44

Sam Sam stod hos Per i vel 3 bedækningssæsonner og er nu tilbage i Holland som ridehest.

Sergio hed han da han blev kåret i Holland. "hvis du vil google lidt"

Træningsbeskrivelse: En flink og reel hingst i stalden med god ædelyst og foderudnyttelse. Hingsten er meget energisk, med et særdeles godt temperament og en robust karakter. Arbejder særdeles villigt og meget opmærksomt med stor gålyst og udstråling. Hingsten har tre særdeles gode gangarter med stor smidighed.
Springanlæg er gode, med god kapacitet og teknik. Springer til tider lidt hektisk.
Hingsten har udviklet sig positivt under prøven, især i springning. Konkurrenceegenskaberne er særdeles god i dressur.

ca. 200 afkom i Danmark

mener at kunne huske at der til følskuet i Ålborg blev givet en temmelig god beskrivelse af hans føl.

mvh

Rene

Gode dressurheste og afkom formidles efter hingste som Sandro Hit, Florestan I, Relevant, San Remo, Rohdiamant, Jazz Time og Stedinger

j

www.staldrønbjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd

sam sam
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 15:55

Hej Susanne,

Jeg har lavet et par føl efter Sam Sam, og har været fuldt ud tilfreds. Han fik især ros for sin fantastiske galop som Poul Graugaard 2 år i træk mente at der ikke fandtes mage til i Danmark. Skal jeg sige noget negativt om ham, så er det nok, at han manglede lidt hingstepræg - derimod var han fantastisk ridbar.

Her lige et billede af en ene af mine Sam Sam'er:

Flere billeder på min præsentation.

MVH
Trine

Super dejlige hoppeplage efter A'Khan Z og Sam Sam sælges samt 2 års hoppeplag efter Aston
0
0
Svar på denne tråd

sam-sam
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 17:29

pramour : jeg har adressen på hans far i holland - han avler seriøs gang videre til sit afkom og (synes jeg) er en utrolig fin hingst - han har et dressurindeks på 174.

hvis du vil have adressen på deres hjemmeside kan du bare sige til...

mvh Tine

0
0
Svar på denne tråd

tak ...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 09:06

for hjælpen, havede aldrig hørt om ham, men eg skal se på en på lørdag, så var er det jo rart at have lidt viden.

så mange tak for hjælpen.

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2006 22:34

Vi har også et par Sam-Sam'er og er meget glad for dem - de bliver begge 2 år og er begge ret velgående i alle gangarter, men fremfor alt er de meget forædlet i forhold til deres mødre. Den ene af dem har dog momentvis et lidt spændende temperamet, som jeg dog alene mener kommer fra moderen - den anden (ham på billedet) er født sød og vi har endda meget store forventninger til ham, når vi engang når til en ridekarriere.

Jeg vedlægger også lige et billede af Sam-Sam's far Houston, en hingst vi havde håbet på at vi skulle have haft føl efter i år, desværre lykkedes dette ikke - men vi prøver igen i år.

Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider