Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Elevator-sten?
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 18:19

Mit føl har nu pludselig kun en sten nede Da han var 4½ måned kunne jeg meget tydeligt mærke dem begge (de var helt nede) men nu har han altså kun den ene nede.

Er det almindeligt at de har elevator-sten (har set/hørt om det ved hunde i enkelte tilfælde) og hvornår skal jeg regne med at hans sten er nede "for good"?

Heste sælges. Se præsentation for mere info.

Ingen er både ærlig og fjendeløs.

(Carl Erik Soya)

0
0
Svar på denne tråd

"ein-stein"
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 18:28

Ved mine hingste plage/føl, er der også kun en eller ingen her for tiden, og de har også været der begge i sommers (gik nemlig og mærkede meget på dem, for at se om jeg kunne mærke om de var drejet)...

Sælges : 1, 2½ års hoppe og 2, 4½ års Hopper. Se min præsentation

Desuden sælges også for veninde 1, 3½ års vallak er tilredet - Kontakt mig for oplysninger og evt billeder/video

0
0
Svar på denne tråd

Det samme her
Forfatter: 
Dato:  28-01-2006 16:41

mine føller har også kun 1 eller ingen ind imellem, lige for tiden. De havde også begge nede inden det blev rigtig vinter :)

Hilsen Linda og hendes heste
Avl af Welsh sec. A + F
Stutteri Noerrelide
0
0
Svar på denne tråd

Bum, bum, bum..
Forfatter: 
Dato:  28-01-2006 21:36

De synes da bare det er koldt

0
0
Svar på denne tråd

klap hingst eller ikke ..
Forfatter: 
Dato:  29-01-2006 10:36

Ja min hingste plag har også skiftevis en eller ingen nede , hvor gammel skal en hingst være før man kan konstatere at det er en klap hingst man har ?

Diana Tornbjerg Hansen

www.snerpa.tk

www.tornbjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd

Min Diablo
Forfatter: 
Dato:  29-01-2006 17:40

havde også skiftesvis en, ingen eller begge nede. Og det var ikke noget problem, han blev kastreret i torsdags uden problemer.

Linda.

Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb

Medlem af FHK, HGK og pylreklubben

hestensurtehave.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Kender også godt...
Forfatter: 
Dato:  07-02-2006 15:24

... Den med det store forsvindings nummer, fra min lille hingst: Now you see them - now you don't.

Ved ikke om de lige frem hiver dem op fordi de fryser? Eller måske bare fordi de kan... Måske er de trætte af, at deres ejere, render og piller på dem

Men lidt pudsigt er det da.

Med venlig hilsen

Hectoria- Det glæder sig til at lægge hovedtøj på sin lille hingst, som snart ikke kan kaldes lille mere

0
0
Svar på denne tråd

erhmm..
Forfatter: 
Dato:  07-02-2006 21:39
øh.. ved godt at ted lyder lidt sært, men det kan mænds også, selv mår de er voksne..
0
0
Svar på denne tråd

sikke en sammenligning
Forfatter: 
Dato:  07-02-2006 23:03

Der er bere lige den lille forskel at det er de færreste der går og venter på at kæresten kan kastreres .

Diana Tornbjerg Hansen

www.snerpa.tk

www.tornbjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd

kastration
Forfatter: 
Dato:  17-02-2006 19:27
Er der nogen der har erfaringer med om den "ene" sten falder ned når de bliver bedøvet i forbindelse med at de skal kastreres? Min plag skal gerne kastreres på onsdag men den ene sten er "hoppet" op
0
0
Svar på denne tråd

kastration
Forfatter: 
Dato:  17-02-2006 22:24

Min dyrlæge siger at den meget ofte falder ned under bedøvelsen , men jeg har ingen erfaring med det endnu , men jeg overvejer om det skal prøves med min hingst .

Diana Tornbjerg Hansen

www.snerpa.tk

www.tornbjerg.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider