Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

føllet sparker ikke
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 01:40
Min dsp hoppe har termin 17 april og jeg er ret sikker men ikke 100% på jeg mærkede liv flere gange for ca 14 dage siden, men siden har jeg INTET mærket :( hun er rund og ligner en der er meget i fol men har åbnet sig en bittesmule bagtil. Dyrlægen siger det er helt normalt hos ældre avlshopper at de bliver en "smule snaskede" bagtil men jeg er ret bekymret for om føllet er gået til og ligger og er død inden i hende. Er det normalt at man ikke kan mærke liv når hoppen er så langt henne ???

stald KenTri
dsp med hjerte og vilje

dsp. dansk smuk og powerfull

SÆLGES: SUPER LÆKKERT DSP HOPPEFØL

IFOLET WELSH HOPPE ..SE PONYERNE PÅ MIN PRÆSENTATION

0
0
Svar på denne tråd

Føllet
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 07:21

På et tidspunkt vil føllet blive så stort at der ikke er plads til de store udfoldelser inde i hoppen ;-)

Og hvis føllet er dødt kan du være helt sikker på at hoppen vil abortere...

Sælges : 1 DV føl, 1, 2 års hoppe og 2, 4 års Hopper. Se min præsentation

Desuden sælges også for veninde 1, 3 års vallak er tilredet - Kontakt mig for oplysninger og evt billeder/video

0
0
Svar på denne tråd

mit første føl
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 07:45
kunne vi heller ikke mærke vi gjorde alle anstrengelser for at se det bevæge på dig men nix :( det eneste jeg kunne se var at hun blev større og større
0
0
Svar på denne tråd

jeg har
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 08:45

også et par kedelige "føl"... jeg har intet mærket..

og den ene ser absolut ikke drægtig ud.. så man kommer helt i tvivl... men hendes mor bar også drægtigeheden lige så flot... så jeg håber da stadig på en sprællemand til maj

står man bag hende fylder maven ikke overhovedet...

min anden hoppe derimod er rumletyk

0
0
Svar på denne tråd

det samme her
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 09:28

Min hoppe skal fole ca. 24 april. Vi har for ca. 2-3 dage siden også hafte en "død" periode hvor vi i en god uges tid ikke kunne se noget der bevægede sig... Jeg kontaktede dyrlægen der sagde at det var ganske normalt og at jeg kunne være ret sikker på at føllet ville komme ud hvis det var dødt!!

Nu er der den sidste uge begyndt at være veldigt meget liv igen. Især omkring middag sparker føllet! :)

Så vær du ganske rolig så længe føllet bliver inde i maven!

Ledige bokse i privat stald ved 8300 Odder fra juni 2006

8 km fra Odder, 15 km fra Skanderborg, 25 km fra Århus og Horsens. Se mere på præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har mærket
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 13:30

føllet sparke idag min hoppe skal fole til maj og hun er meget tyk det er især når jeg står og strigler hende at jeg kan mærke føllet sparke når jeg ligger en hånd ind under hende men hun er temmelig sur når jeg gør det og jeg kan også mærke føllet sparke når hun lige har drukket vand det er virklig sjovt at mærke jeg kan næsten ikke vente mere.og krogsboll du kan være sikker på at føllet er der endnu for hvis det var dødt ville hun smide den,og det er jo meget forskelligt hvor tyk hopperne bliver nogen kan man ikke se det på andre bliver meget tykke.så held og lykke til dig.

hilsen Annemette.

0
0
Svar på denne tråd

kold hånd
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 21:32

Det er rigtigt at føllet på et tidspunkt vil være for stor til at kunne sparke ret meget..

Min hoppe er kun godt 6 mdr henne, og hvis jeg ligger en vinter frossen hånd op i lysken på hende, begynder følle at brokke sig. det gør moren også, men hun er nu altid lidt sippe.. smiler..

Men prøv det med den kolde hånd, det plejer at virke...

0
0
Svar på denne tråd

Giv hende en spand...
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 21:33

... koldt vand at drikke, så skal du bare se :)

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

0
0
Svar på denne tråd

heller
Forfatter: 
Dato:  27-01-2006 22:14

Vi har også termin i april. Og har også et kedeligt føl, det gider ikke sparke eller lave baglæns saltomotale, heller ikke efter mor har drukket vand.

Tænker nogle gange på om det bare er ren halmmave det hele. Men dyrdoktoren var sikkert så...Og ja, hoppen ville smide/føde det så langt henne, hvis det var dødt.

Rid på det bedste - Rid frederiksborgheste ;-D
0
0
Svar på denne tråd

men her er lig gnegæld
Forfatter: 
Dato:  29-01-2006 20:52

liv og glade dage

Lille limer har termin d. 17 Marts og jeg skulle hilse og sige, at følle stadig har enorm god plads til at øve sig på diverse spark mm.

Hver dag - flere gange om dagen, kan vi stå i flere min og observere maven kaste sig rundt, som var der en alien derinde

Jeg er faktisk begyndt at blive en smule nervøs, når den betaemmer sig for at komme ud, for med det temperament den har derinde... Jaaaeeehh

Bitches
have more fun

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider