Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Finnour Vs. Stald Birkely
Forfatter: 
Dato:  10-01-2006 12:46

Hejsa men jer!!

Jeg står over et valg men hensyn til avlsnavn.

Vi kommer til at hedder Finnour til April engang og vi er de enste i DK der kommer til at hedde det. og gården hedder Birkely og der for navnet Stald Birkely.

men nu står jeg og skal have 2 føl til Maj og så skal de jo hedde noget selvet navnet finder vi nok ud af når de kommer men det er Stald Birkely eller Finnour jeg er i trivl om...

eks. Stald Birkely's Tinto eller Finnour's Tinto ???

håber der nogle der kan hjælpe mig

hvad ville det være bedst at vælge ...

lotte

Med venlig hilsen
Charlotte Christiansen
Min hjemmeside er blevet opdateret.

Stald Birkely
0
0
Svar på denne tråd

Finnour...
Forfatter: 
Dato:  10-01-2006 14:09

...vil helt klart være det folk ville huske! Der er mange gårde der hedder Birkely - og vupti er der 700 heste med dette navn...

Hvis man har tænkt sig at avle internationale heste - bør man også tænke på om navnet kan udtales på engelsk og tysk, ellers blive hesten helt 100% omdøbt og så er det svært at følge dens resultater.

Trine (Faxa)

0
0
Svar på denne tråd

Stald Birkely...
Forfatter: 
Dato:  10-01-2006 14:10

Stald Birkely er der jo allerede en hingstestation/stutteri der hedder (sikkert også flere!), så ville helt klart vælge det andet - I kan selvfølgelig godt hedde Stald Birkely, men afkommene ville jeg give et specielt "efternavn"...

Flo

0
0
Svar på denne tråd

Finnour..
Forfatter: 
Dato:  10-01-2006 18:05

Ingen tvivl om at jeg ville bruge Finnour, for som Trine og Flo skriver, så er det andet taget i brug.. Finnour er anderledes, og har folk først vænnet sig til det, vil de huske det, og jeres stald vil ikke blive forvækslet med andre..

Held og lykke med det.

Hectoria

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider