Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

hvilken hingst til min hoppe
Forfatter: 
Dato:  01-12-2005 23:38

hej alle i med ænder.

Nu er det min tur til at spørg til råds,

jeg står med en dejlig pinto hoppe, der skal ifols til foråret, og havde ellers osse bestemt mig for en hingst, men men skæbnen vil det at han ikke bliv avls godkendt pga skad, hmm hvad gør jeg så, jeg er lidt på bar bund her, da det er først gang.

hoppen er blivet kåret i år (pinto) uden afstamning, så det er jo ikke fordi der er det helt vild på hendes side.

det skal gerne være en hingst der forædler da hoppen er meget grov i det, det behøves ikke lig at være en pinto, men andre racer er osse intrassante, bare der er mulighed for et føllet bliver kåret en tand højer end mor.

hoppen er hende her

på forhånd mang tak hilsen jeanett

0
0
Svar på denne tråd

Fuldblod
Forfatter: 
Dato:  02-12-2005 07:22

hvad med fuldblod ???

Eller måske ham pintoen efter Crelido som står hos Katrinelund på Mors- han har et rigtig godt ekstriør og en meget spændende afstamning - en hingst jeg kunne finde på at bruge ...

Sælges : 3 DV føl, 1, 2 års hoppe og 1, 4 års Hoppe. Se min præsentation
0
0
Svar på denne tråd

nu skriver
Forfatter: 
Dato:  02-12-2005 08:12

du jo ikke hvad du ønsker af hingsten ud over han skal være ædel... men Jack Daniels synes jeg som Metjen skriver kan være et bud...

han er godt nok ung og de første føl kommer tidligst til foråret... så hvordan han avler vides ikke, men han er springhingst...

Når nu hoppen er kåret i pintoforbundet, synes jeg du skal finde en pintokåret hingst.

Der er nu flere skønne hingste... Mazzarti hos Steve Thomsen er en dressurhingst, som har lavet nogle gode føl..

men Imagic og høgelsgårds Kontrast er også nogle hingste der laver gode føl. Play Back og Playboy kan jeg også rigtig godt lide.

Er dog ikke så meget inde i pintoavlen... men håber det har givet lidt inspiration..

Udtryksfuld hingsteføl med stor personlighed sælges
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider