Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Nogen der kender en KWPN hingst, der tilbyd
Forfatter: 
Dato:  26-11-2005 20:15

Hej

Jeg har netop lige købt mig en yndig KWPN hoppe(min første ejen hest, jubiii), hun er godt nok ikke købt med henblik på avl, men må erkende at jeg har tanken om at sætte hende i fol på et tidspunkt, da hun desværre har gigt og ikke kan tåle meget ridning.

Men når denne dag kommer at jeg evt. skal prøve at sætte hende i fol, ville jeg da meget gerne at det skulle være med en KWPN hingst, men hvor finder jeg sådan en???

Håber der er nogen der ved lidt om det, eller har et godt råd eller lign. ville jeg meget gerne hører fra jer, da jeg er helt grøn på dette område.

KH

Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Varmblod
Forfatter: 
Dato:  26-11-2005 20:18

Om du bruger en KWPN- eller en DV-hingst kommer ud på et. De arbejder med de samme blodlinier og de samme kriterier for type og evner hos deres heste.

Men der er da kåret nogle hollandske hingste i DK, bla. har stald Birkelund oftest et par stykker.

0
0
Svar på denne tråd

tusind tak
Forfatter: 
Dato:  26-11-2005 20:26

Hej CharlotteGC

Tusind tak, lidt pinligt dette var jeg ikke engang klar over.

Men dette er et råd jeg kan bruge til noget :)

0
0
Svar på denne tråd

Import...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2005 23:19

Ellers er en anden mulighed at du fx importerer frostsæd.

fx gennem De Dalhoeve som har mange hingste på listen.

www.olivi.nl

Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider