Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Logan DH 407
Forfatter: 
Dato:  24-11-2005 19:21
hej, er der nogen der kan hjælpe mig med at finde oplysniger og gerne billeder på denne hingst? Er det en dressur eller spring hest? Vh Christine.
0
0
Svar på denne tråd

Der er det vist
Forfatter: 
Dato:  24-11-2005 19:24
...Grete, der skal på banen. Hun og hendes mand har haft Logan, så hun er vist nærmest.
0
0
Svar på denne tråd

ØHHH grethe
Forfatter: 
Dato:  24-11-2005 19:40
Hvordan får jeg så lige fat på hende
0
0
Svar på denne tråd

Mon ikke
Forfatter: 
Dato:  24-11-2005 19:43
...hun kommer forbi når hun ser tråden, hun skriver da jævnligt her på avl.
0
0
Svar på denne tråd

Når okey
Forfatter: 
Dato:  24-11-2005 19:44
Jeg kigger jævnligt herinde men lægger faktisk aldrig mærke til hvem der er forfatterne
0
0
Svar på denne tråd

all-round hest
Forfatter: 
Dato:  24-11-2005 23:59

Logan var springhest mens vi havde ham, han gik MA på landsplan, som 8 års gik han så tilbage til Tyskland hvor de red ham op på S-niveau i dressur, det sidste jeg hørt var at han havde vundet en Intermediere 2, men jeg har aldrig hørt at han skulle have startet Grand Prix, selv om han må have været tæt på.

Nu er han vist nok avlshingst i Finland.

Jeg skal nok scanne nogle billeder ind så du kan få ham at se, men ellers er der mulighed for at finde ham i hingstebogen.

Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd

Bjerglunds Luna e. Logan
Forfatter: 
Dato:  25-11-2005 19:55

Det er altså bare så spændende sådan noget med hvilke heste der er i familie ved hinanden..

Vi har også en hest stående i stalden efter Logan, tjek evt. præst. under Bjerglunds Luna..

Virkelig lækker og køn hest, desværre ikke ridebar mere pga. skade..

Hilsen Helle Nørgaard Henriksen fra
Team Nørgaard..
0
0
Svar på denne tråd

Billede af Logan
Forfatter: 
Dato:  05-12-2005 13:16

Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd

3152757
Forfatter: 
Dato:  07-12-2005 21:50

Er det den Logan der er far til Farisskovsgårds Dorell ?? Som Lotte Straarup havde.

Kender I det - man havde bare forestillet sig den så HELT anderledes ud

"Jeg og mine overbeviser ikke med argumenter, lignelser eller vers, vi overbeviser med vort væsen"

Walt Whitman 1885
;-D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider