|
|
| Data og føl efterlyses |
|
|
Hejsa alle Min dejlige hoppe Stensbjergs Birdie II DS 9056 er i fol og venter føl til april. Alt er indtil nu gået utrolig godt. Hun er jo også en rutineret dame ang. føl, da det er hendes 7.ende føl hun venter (så vidt jeg ved). Nu blev jeg jo så lidt nysgerrig. Jeg kender lidt til nogen af hendes føl, da jeg ved hun har fået føl efter Traumdaüter (2 stk tror jeg), et enkelt efter A-dur og 2 efter Carano. Der er vist et mere som jeg ikke kan huske. Hvis der er nogen der kan hjælpe mig med oplysninger om disse føl, så vil jeg blive glad. Desuden ville jeg elske at høre noget om disse føl. Jeg ved at det ene føl efter Traumdaüter er død, men hvad med resten. Det kunne være vildt fedt at se dem, høre hvor de er henne og hvad de laver (om de er dygtige, temp. osv). Nu jeg er i gang så overvejer jeg at ifole hende med en spring hingst til sommer... Forslag ??? Håber at høre fra jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar... |
|
|
Hestens afkom Ident Navn Fødselsdato Køn 9301295 STENBJERGS TRAUMSTERN 19-04-1993 Vallak far TRAUMDEUTER, den bor i skørping 9500984 STENBJERGS GISBON 21-04-1995 Hingst far TRAUMDEUTER , den er ikke ejerskiftet 9601876 STENSBJERGS BOY 06-05-1996 Vallak far A-Dur, den bor i holstebro 0102664 SØGAARD´S CHARMEUR 16-05-2001 Hingst far Carano, den er ikke ejerskiftet 208333200204197 SØGAARD´S CAMOUFLAGE 24-06-2002 Hingst far Carano, ikke ejerskiftet 208333200303525 SØGÅRD'S CAMPARI 01-06-2003 Hoppe far Carano, ikke ejerskiftet resultater for afkom Resultater for heste Antal point/antal Placeringer Dressur Springning Military Ialt 9601876 STENSBJERGS BOY 11/6 0/0 0/0 11/6
x...x...x...x...x...x...x
DV hoppe, 6år efter Willemoes sælges, se mere på præsentation.
x...x...x...x...x...x
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak for det |
|
|
Det var da herligt at vide lidt om dem. Jeg har nu fundet ud af at Stenbjergs Boy er til salg.. Lækker hest ellers. Dejligt at se hende afkom for jeg har ellers kun set en enkelt af hendes føl, og den lignede hende ikke ret meget. Det gør han da. Er der ikke nogen der kender hendes føl ?? Og hvad med forslag til faderhingsten til næste års ifoling ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet