Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

jeps, den var god nok
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 11:46
min hoppe Hera blev håndprøvet for en 1 time's tid siden og hun er stadig emd føl:) Så nu ligger der et føl i mavsen på hende og hun er 6 mdr henne. IH hvor er jeg glad, især efter at så mange ikke mente hun var drægtig. Sys nu godt jeg kan se det på mavsen;) Den kommende mor : Billedet er fra d. 24 sept, sys godt man kan se lidt mave.

Louise
* "Dansk oldenborg kan og vil:o)
Medlem af DOA" *

Galla Show Lørdag
Billetter købes ! Henvendelse pr. besked.
0
0
Svar på denne tråd

7-8-9-10-11-12
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 12:30
Hej Louise tænkte lige at din hoppe ville passe rigtigt godt til Nando hingsten ! kikkede så lige på din præ. og så var det fardyret kanon godt valg --- har du set HN-annoncen på hingste føllet Mando Vaseskov, han er også efter Nando og moren hedder Mie Hjortelund som også er mor til Oldh.avls hingsten Cornelius Vaseskov ??? min Silas hoppe venter føl efter Continental, går pt. med sit Cornelius føl fra foråret, som skal afleveres til køber på søndag !! hilsen hanne
0
0
Svar på denne tråd

Fik også
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 13:00
håndprøvet begge mine hopper i sidste uge og der var gevinst ved dem begge... Har været meget spændt på dem i år, da det generelt har været et svært år i år mht ifoling af hopper... Og fordi den ene jo var ifolet med His Highness, som jo nok ikke lige kan prale af en høj ifolings %... Så vi glæder os meget til 2 følbasser næste år... :-D Forhåbentlig..
0
0
Svar på denne tråd

hej hanne
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 13:00
ja har brugt nando;) håber da det bliver godt nok og ja, har set mando Vaseskov. Det bliver da spændende med Continental-føllet, han er en rigtig fin hingst;)

Louise
Medlem af DOA" *

Galla Show Lørdag
0
0
Svar på denne tråd

jeanette
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 13:03
tillykke til dig også så:P det er mit første år som "avler" og første år for min hoppe, så det var dejligt at hun blev drægtig i første forsøg, især nu du skriver det har været et svært år iår. Men har da på fornemmelsen at det er lykkeds for mange avlere herinde iår.

Louise
Medlem af DOA" *

Galla Show Lørdag
0
0
Svar på denne tråd

his highness
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 19:01
Hvor ved i fra at his highness ikke har en høj ifolingsprocent. I 2004 havde han 15 hopper i Dv regi som gav 13 føl. Det da ikke så ringe endda med venlig hilsen hanne
0
0
Svar på denne tråd

hanne45
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 19:04
Har bestemt ikke sagt noget om hans ifolingsprocent. har ikke forstand på DV-hingste

Louise
Medlem af DOA" *

Galla Show Lørdag
0
0
Svar på denne tråd

Hanne..
Forfatter: 
Dato:  25-10-2005 08:30
Bl.a har Metjen, der i år fik føl efter ham (eller hendes hoppe gjorde) forsøgt igen i år uden held, og ifølge hendes dyrlæge var det et stort problem at få hopper i fol med ham i år. Ihvertfald her i landet. Så vidt jeg husker var det slet ikke lykkedes denne dyrlæge at få en eneste hoppe i fol med HH, og hos andre dyrlæger lå procenten nede på 25... Så jeg er da glad for, at jeg ikke lod mig lokke, da min veninde mente, at jeg absolut skulle brugeham i år.
0
0
Svar på denne tråd

Louise
Forfatter: 
Dato:  25-10-2005 12:49
Hvorfor var der mange der troede hun ikk var i fol ?
Uddannet dyrekinesiolog og hestemassør
0
0
Svar på denne tråd

Fordi jeg
Forfatter: 
Dato:  25-10-2005 18:33
var med på en fælles tur sidst i vores nærliggende skov og dem der red med, mente bestemt ikke at hun var ifol. Hun var ikke stor nok mente de, men dyrlægen sagde at alt var som det skulle være og at det tit er forskelligt fra hoppe til hoppe. Så nu kan jeg kun se frem til mit føl:)

Louise
Medlem af DOA" *

Galla Show Lørdag
0
0
Svar på denne tråd

Jamen Tillykke
Forfatter: 
Dato:  25-10-2005 22:32
Det er da bare skønt
Uddannet dyrekinesiolog og hestemassør
0
0
Svar på denne tråd

ja det syntes jeg også
Forfatter: 
Dato:  26-10-2005 09:18
at det er:) Er nemlig ikke lige den med den største erfaring omkring avl, så der skal nok blive oprettet nogle tråde emd spørgsmål:) ellers har jeg en bekendt der ved noget om det.

Louise
Medlem af DOA" *

Galla Show Lørdag
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider