Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hvad kan man regne med? (farve)
Forfatter: 
Dato:  23-10-2005 21:13
Hejza Alle-sammen :-) Jeg har en welsh cob hoppe fra 2002! Hun er rød (chest-nut) og har grå man og sort/hvid/rød hale!!! Jeg går tit og leger med tanken om, at hun skal i fol på et tidspunkt! Jeg har så tænkt meget på, at det ville være lækkert at få et palominofarvet føl:) For at være 100% sikker på det, skal jeg så bruge en cremello hingst! Men spiller der nogen rolle, at hun ikke er almindelig rød??? Jeg har læst, at heste med den specielle røde farve med tilsvarende sølvgrå man og hvid hale (tit welsh cobs) Kan bære genet for farven "silver daple" De kan vidst også bære det skjult?? Er der nogen der ved om Perfect også ville få et palominoføl 100%??? Eller er der nogle der har forstand på det med silver genet?? I kan forresten se billeder af hende på minpræs. Håber på svar:) -Stina

:-D Stina :-D

Kapsun købes, str cob, læder
0
0
Svar på denne tråd

Forresten så
Forfatter: 
Dato:  23-10-2005 21:30
er hendes far brun og hendes mor er også chestnut, dog uden grå man og hale! -Stina

0
0
Svar på denne tråd

slet ikke nogle, der har
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 14:20
et bud??

0
0
Svar på denne tråd

Rød eller brun
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 14:26
Du kan jo starte med at læse her, og så vil du finde ud af at din hoppe egentligt lige så godt kan være brun.
0
0
Svar på denne tråd

tak for linket
Forfatter: 
Dato:  24-10-2005 20:19
jeg har nu siddet og kigget derinde? Da det står på engelsk kan det godt være jeg har misset noget, men hvorfor kan hun være brun??? -Stina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider