Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

HVAD ER HAN???
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 12:21
HEJ VILLE LIGE HØRE OM DER ER NOGEN SOM HAR ET BUD PÅ HVAD BLANDING MIN HINGST ER??? ER MEGET ÆDEL, OG CA. 120 STG. HAR I NOGLE BUD
0
0
Svar på denne tråd

øhhh...
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 12:32
ud fra de oplysninger kan din pony være hvilken som helst race - eller blanding mellem disse. Du vil få mere ud af dit sprøgsmål hvis du kan ligge nogle gode billeder ind af ham :-)
Hilsen Mette

send mig en mail
0
0
Svar på denne tråd

GLEMTE LIGE BILLEDE
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 12:32
HVORDAN SÆTTER I BILLEDE IND, ELLERS ER HAN PÅ MIN PRÆSENTATION.
0
0
Svar på denne tråd

billede...
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 12:59
...værsgo'. umiddelbart vil jeg skyde på at han er 50% shetlænder og 50% welsh
0
0
Svar på denne tråd

mette, det ville jeg også
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 13:07
Ja det ville jeg jo også selv mene, men så syntes jeg jo bare ikke, han ville være så ædel at se på. Men det er jo rart at høre andres bud, når man ikke har en stamtavle at kigge på. mvh. Springer
0
0
Svar på denne tråd

Ikke Welsh
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 13:15
Han er helt klart Shetlænder-krydsning af en art, men den anden halvdel er nærmere Dartmoor.

Hilsen Charlotte

Ungheste sælges
0
0
Svar på denne tråd

dartmoor
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 13:27
vil jeg også skyde på at han har i sig.. Her er et par billeder til sammenligning: dartmoorpony og endnu en dartmoorpony

Hygge fra Marie
- Hvad består, mens tiden går? -
Livet er farligt! -Man dør af det... :-D

0
0
Svar på denne tråd

Dartmoorpony
Forfatter: 
Dato:  18-10-2005 22:27
Det er det hvertfald ikke, for så ville den være kraftigere når der også er shetlænder i. Jeg ville nærmere skrive 33,3% shetlænder, 33,3% welsh og 33,3% connemara... Men hvad ved jeg 8-) ?:-) :-P
Ponyhoppe på maks 85 cm lånes - se mere på præs.
Bedækning tilbydes se mere på præs.
Begge dele under Don Diego.
0
0
Svar på denne tråd

Mange tak for jeres fine svar.
Forfatter: 
Dato:  19-10-2005 08:56
Mange tak. Efter nærmere studering, tror jeg helt bestemt også, at han er en slags dartmoorponyblanding. Det er jo lidt sjovt som han ligner MarieL´s vedhæftede billede nr. 1. Han er ihvertfald ikke 50% shetlænder, da han ikke er særlig kraftig. Nu er det også et enormt dårligt billede jeg har vedhæftet, da han jo skal ses fra siden, men man må jo bruge, hvad man lige har ved hånden. Men endnu engang tak for budenen !
0
0
Svar på denne tråd

Var ikke hurtig nok..
Forfatter: 
Dato:  19-10-2005 09:43
Hej igen. Har lige svaret på din besked du sendte igår, hvori jeg også gættede på noget dartmoore eller måske new forest - og ja så højst sandsynligt også blandet med shetlænder :-)
Hilsen Mette

send mig en mail
0
0
Svar på denne tråd

sjovt regnestykke
Forfatter: 
Dato:  19-10-2005 15:53
Det var dog et sjovt regnestykke, at den skulle være 1/3 shetlænder 1/3 connemara og 1/3 welsh. Hvordan får man det til at gå op?
0
0
Svar på denne tråd

Han ligner
Forfatter: 
Dato:  20-10-2005 01:30
Han ligner en mini udgave af min welsh cob, som er en sec. f, da han bedstemor er araber. Der er billeder af Victor på min præsentation, desværre ingen direkte af hovedet. Så jeg byder på en welsh cob, med "noget" pony blandet i, evt. shetter. MVH Gitte PS. jeg har ikke en s*** forstand på det, kan bare se han ligner Victor.
0
0
Svar på denne tråd

jeg tænker
Forfatter: 
Dato:  20-10-2005 09:57
... nu mere heni noget islænder eller fjordhest. Men det er jo ikke til at vide. - Og er det egentlig ikke også ligemeget?
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider