... det er dejligt med et føl man kan så meget med. Kan se at Angel er godt en måned ældre end Milan, så det er ikke det der skiller dem. Grunden til at Milan endnu ikke har prøvet at gå tur selv, er at han er "kommet sent igang". Han har været meget afhængig af sin mor, og jeg har været lidt tilbøjelig til at sige at så kunne han få foldkammeraten med på tur istedet for. Men nu skal vi til at træne det med at være alene. Både i stald og på tur. Men han er heldigvis lærenem, og vil gerne lære noget og ud at opleve noget. Så det skal nok gå. Nu har Milan ikke mødt busser og lastbiler sådan rigtigt. Vi har kun stået på en sidevej, ca. 5 meter fra hovedvejen, og der var ikke noget. Traktorer siger han heller ikke det store til. Det med dækken er heller ikke fordi at han har brug for det. Bare for at lære ham det, og gøre ham fortrolig med alt muligt. Så er han vant til noget på ryggen. Men jeg nyder de små, men mange fremskridt jeg hele tiden kan se med Milan. Det er virkelig tilfredsstillende. Held og lykke fremover med smukke Angel. Kan se at hun er broget som Milan

Skal hun kåres i DPF eller hos shetlænderne, når hun bliver gammel nok?