Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Så blev Amazings mor kåret
Forfatter: 
Dato:  03-10-2005 22:01
Jubi, har lige fået brev fra Amazings avler at de har fået kåret Amazings mor. Hun har dog ikke fået voldsomme gode karaktere, men hun er blev kåret. For dem der har adgang til Hestedata kan jeg fortælle at hun hedder Dora af Damgaard. Så må jeg finde ud af om der er noget ved Amazings papirer der skal ændres, og så vidt jeg husker er det også noget med at han nu også kan få brændemærket FHF på låret. Er der nogen Frb. folk der kan oplyse mig lidt, så vil jeg blive meget glad :-) DianaB
0
0
Svar på denne tråd

Du skal
Forfatter: 
Dato:  04-10-2005 07:31
ikke ændre i hans papir det blvier automatisk registreret i databasen og kommer automatisk frem hvis du evt. melder ham til kåring eller andet, fordi vi trækker kataloget ud fra LR databasen. og Ja du kan få man mærket med Kronen nu.
x...x...x...x...x...x...x

DV hoppe, 6år efter Willemoes sælges, se mere på præsentation.

x...x...x...x...x...x

0
0
Svar på denne tråd

kåing..
Forfatter: 
Dato:  04-10-2005 09:34
Hestens bedømmelser Ident: FR 8478 Hestens avlsforbund: Frb. Land: Danmark Navn: DORA AF DAMGAARD Bedømmelse: Eksteriørkåring Avlsforbund: Frb. Sted: Vilhelmsborg Resultat: II KL Dato: 14-08-2005 Kortvis: II KL 7775 78 766 6 Langtvis: Stangmål 160 Rapportvis: Kåret den:05-08-14 Sted:Vilhelmsborg Resultat: II kl 2(5) Stangmål:160 Båndmål:170 Gjordmål:195 Pibemål:21 Beskrivelse: Knap middelstor hoppe af ret god type. Passende dybde og bredde. Almindeligt hoved. Middellang, kraftig hals. God skulder. Kort, tilrundet manke. Vigende overlinie. Muskuløst kryds. Lemmerne passende føre, fransk højre for. Bevægelsen ret god i skridt, kort i trav og galop. Jeg tror faktisk også jeg har et billede af hende, jeg tog af dem alle den dag.

x...x...x...x...x...x

0
0
Svar på denne tråd

Tak tak tak tak tak
Forfatter: 
Dato:  04-10-2005 09:38
Tusind tusind tak Jytte, du er simpelthen en skat til at hjælpe mig. :-) Jeg håber jeg en dag kan gøre gengæld. Jeg planlægger at slæbe Amazing til noget plag kåring til næste år, det er jo desværre slut for denne sæson. Kan jeg i den forbindelse også få ham "færdig" brændmærket, og hvem skal jeg kontakte. Og det er lidt mærkeligt, for på trods af at jeg slet ikke skal bruge papirene til noget som helst, så er det så skønt at jeg nu kan fremvise en dejlig hest efter 2 kårede forældre og at der er fuld stamtavle på ham :-) Endnu engang tak. DianaB
0
0
Svar på denne tråd

JytteH
Forfatter: 
Dato:  04-10-2005 11:22
Har du så også et billede af min charme trold ?? Hvis ja, må du meget gerne maile det til mig (min mail står på min præs.)

Sælges : 2 DV føl og 1 4 års Hoppe. Se min præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Svar..
Forfatter: 
Dato:  05-10-2005 14:24
du skal kontakte LR for at få ham brændemærket, det kan være der skal en DNA test til når han er ude over fødselsåret. og Mette jag jeg har billeder af din charmetrold.

x...x...x...x...x...x

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider