Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Travell TAF
Forfatter: 
Dato:  03-10-2005 08:36
Har Travell lavet noget godt?? Og er hingsten stadig aktiv i avlen...? Hilsen Mette
0
0
Svar på denne tråd

ja det sku han være
Forfatter: 
Dato:  03-10-2005 09:58
Han er stadig på hingstelisten hos TAF. Du kan se ham på http://www.trakehner.dk Hvis du klikker på deres hoppekåringer og evt. følbedømmelser vil du ganske givet se en del afkom efter ham. Jeg kan huske de var helt vilde med ham i starten, men hans egen præstationer blev vidst aldrig det vilde.
En Trakehner er en RIGTIG hest!;-)
0
0
Svar på denne tråd

Travel
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 11:04
Jeg håber ikke jeg træder for mange over tæerne, når jeg siger, at jeg ikke synes der er noget særligt ved denne hingst. Hans egne præstationer er i hvert fald ikke noget at skrive hjem om.
0
0
Svar på denne tråd

enig...
Forfatter: 
Dato:  07-10-2005 13:53
selvom jeg er trakehner-fan... Travell har også "skuffet" mig en del...
0
0
Svar på denne tråd

han er af solid hoppestamme.
Forfatter: 
Dato:  08-10-2005 21:53
Jeg er vild med Travell, og ser selvfølgelig derfor helst ikke hans fejl. Til hans forsvar vil jeg sige, at han har et rigtig godt hoved og det giver han videre til hans afkom, jeg har endnu ikke hørt om et hissigt Travell afkom. Desuden så er hans afkom jo også kun lige tilredet og derfor begynder vi først nu at se dem rundt omkring. Der kan ske meget endnu, så afskrive ham helt, vil være en skam. Det er bare en skam at han ikke har fundet sin helt rigtige chauffør, så han kan blive vist optimalt frem under rytter, for jeg tror der ligger meget gemt i ham, som kun venter på at blive fundet frem. Desværre så har jeg hørt at han muligvis skulle være solgt, så det er jo ikke sikkert han forsætter med at være tilrådig for hoppeejerene. hilsen Am.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider