Nu fik vi så bekræftet at der er 2 føl i vente til næste år! Troede ellers at min DV hoppe havde snydt mig - har været hingstegal et par gange, men der var heldigvis gevinst! Miss Twain DV: Skal have føl med ham her - Feinbrand: Lotus Miniature: Skal have føl med ham her - Teglmosens Frevo: Så nu må vi bare krydse fingre til næste år og håbe at alt går som det skal...
Tillykke med det. Jeg fik samme positive besked i onsdags med min hoppe. Så der skulle gerne komme en helsøster/-bror til Sille næste år midt i juni. Forhåbentlig går Kira ikke tre uger over igen næste år.
.. til foråret. Jeg fik også håndprøvet min hoppe i sidste uge, og hun var også drægtig. Det er en helt lettelse. Dengang jeg så dit indlæg faldt jeg over Feinbrand. Mener helt bestemt at det var ham jeg så i Aalborg til Hingsteshow Nord.. Kan det mon ikke passe.. Eller svigter min hukommelse mig? Hvis det var ham, blev han fremvist i lange longer. Men det var en hingst der kunne spadsere, og så umiddelbart ud til at bruge sig rigtigt godt. Var selv meget imponeret over ham, meen hælder jo selv lidt mere til springheste.. mvh. Rikk
Det har været Feinbrand du så i Ålborg! å ham selv den dag og blev fuldstændig solgt. Det kunne næsten ikke gå stærkt nok med at hun folede så hun kunne blive bedækket med ham. Men nu er der heldigvis en ny undervejs! Tør næsten ikke håbe på de samme aftegn som føllet havde i år, men ville da ikke blive skuffet hvis det lykkedes.