Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

brændemærkning
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 12:44
Skal ens hoppe være kåret, hvis en føl skal brændemærkes indenfor DV??? Hoppen har selv DV stempel... Hilsen Fremilla
0
0
Svar på denne tråd

Fremilla
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 13:37
Kort og godt, ja det skal den. Jytte
0
0
Svar på denne tråd

okay...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 14:06
hvis ikke den er så får føllet ikke kronen, men kun nummer??? hvis det er en vallak (hingst) er det så ikke lige meget?? Hvad koster det a få hoppen kåret?? og er det nok med bygning, hvis nu hun har en skade???
0
0
Svar på denne tråd

lidt svar
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 17:41
hvis ikke den er så får føllet ikke kronen, men kun nummer??? Hvis ikke hoppen er kåret i samme forbund som hingste, bliver føllet reg, i LU og bliver så brændemærket med årstal (FX 05) og de 3 sidste cifre i reg.nr. (de tal som ellers ville have stået under kronen) hvis det er en vallak (hingst) er det så ikke lige meget?? Nej, det syntes jeg ikke... Hvad koster det a få hoppen kåret?? Ekstriør kåring koster ca 1135,- og medlemsskab koster ca 1200 (for et år inkl. bladet - ridehesten) og er det nok med bygning, hvis nu hun har en skade??? Så medbringer du bare en dyrlæge erklæring og hoppen behøver så ikke at vise gangarter...

Sælges : 2 DV føl og 1 4 års Hoppe. Se min præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Lidt flere spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  22-09-2005 23:36
Hvis en hoppe med ukendt afstamning kåres i F1 kan den så blive brændemærket?? Linda.
Mange ting sælges - se mine annoncer på MP, eller se i min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

nej, men det kan føllene
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 08:20
nej en hoppe bliver ikke brændemærket fordi den bliver kåret (med undtagelse af dem der bliver på halsen) - men hvis du så bruger en i samme forbund kåret hingst vil føllet blive brændemærket med forbundets logo ...

Sælges : 2 DV føl og 1 4 års Hoppe. Se min præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Metjen
Forfatter: 
Dato:  23-09-2005 11:43
Tak for dit svar :) Linda.
Mange ting sælges - se mine annoncer på MP, eller se i min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider