Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hannoveraner Forbundet
Forfatter: 
Dato:  18-09-2005 10:13
Er der nogle der ved betingelserne for at få kåret en hingst i Hann. forbundet. Skal moren været kåret i hann. eller er det nok at faren er det!! Hvor mange % skal de være osv. Er der ikke nolge der vil være søde og finde betingelserne til mig, da jeg ikke rigtig kunne finde nogle!!
0
0
Svar på denne tråd

kan kun
Forfatter: 
Dato:  18-09-2005 15:25
hjælpe med deres hjemme side som er www.hannoveraner.com

Sælges : 2 DV føl og 1 4 års Hoppe. Se min præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Okay!!!
Forfatter: 
Dato:  18-09-2005 15:31
Jeg har kigget på deres hjemmeside, men jeg syntes ikke at jeg kan finde noget!! Men jeg er hellere ikke god til tysk eller engelsk!!
0
0
Svar på denne tråd

afstamning
Forfatter: 
Dato:  19-09-2005 19:17
Fortæl mig hendes afstamning så kan jeg fortælle dig om hun kan kåres i Hann forb.

0
0
Svar på denne tråd

Prøv at
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 06:48
Skrive til Grete her på HN, hun har hannovraneravl... Grete's præsentation
Lev imens du gør det
elsk imens du tør det
0
0
Svar på denne tråd

acbreeding
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 15:36
Det er en han!! Hingst eft. Nobleman - Carbid Her er et link til resten af hans stamtavle: Nemesis
0
0
Svar på denne tråd

jeg tvivler
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 16:53
da nobleman ikke er kåret i hann. - men jeg ved det ikke ...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 21:00
Nobleman er kåret i hann. 2001, han var Siegerhenst Hannoveraner Hengstmarkt Verden 2001. Så jeg tror han er kåret i hann. ???
0
0
Svar på denne tråd

mente jeg
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 21:11
også, men han er ikke på deres hingste liste - derfor troede jeg så at han ikke var kåret der alligevel...

0
0
Svar på denne tråd

okay...
Forfatter: 
Dato:  20-09-2005 21:30
Men jeg tror at han er. Der står ikke noget om det inde på HesteData, så jeg ved det faktisk ikk??
0
0
Svar på denne tråd

Hingsteemne!
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 00:15
Hej Melanie Det er jo en fin hingst du har, men jeg ville nok ikke satse på ham som hingsteemne! Det er så svært at være med i det "spil" især for ikke professionelle. Lige nu er der forbesigtigelse i Tyskland (Hannoveraner forbundet) og der er meldt 808 2 års hingste til. Af dem bliver ca. 100 udtaget til kåring (som foregår i næste måned). Af de 100 der bliver udtaget bliver ca. 50 kåret. Nobleman var Siegerhengst for sin årgang men han står ikke på hingsteliste på Hannoveraner forbundets hjemmeside men jeg er næsten sikker på at man kan få brændemærket sit føl med H'et hvis man bruger ham (og hvis man opfylder alle de andre krav).
0
0
Svar på denne tråd

okay.. hehe
Forfatter: 
Dato:  21-09-2005 17:57
Det var nu hellere ikke fordi vi vil have ham kåret!! Jeg ville bare spørger om det kunne lade sig gøre, hvis der var en anden der købte ham.. osv. Men tak for hjælpen!!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider