Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Come Back 2 - afkom
Forfatter: 
Dato:  12-09-2005 20:21
Hejsa

Jeg har flere steder hørt at afkom efter Come Back 2 skulle være lidt specielle.
Nu vil jeg gerne høre hvad "specielle" vil sige? Er de vansklige at ride, voldsomt temperament eller hvordan. Håber der er nogen der kan fortælle mig lidt om afkommet da jeg overvejer at købe et føl efter ham....
Hvis nogen kender noget til Solos Landwind afkom vil jeg også gerne høre lidt om det, har nemlig set et rimeligt føl efter ham:-)

Håber I kan hjælpe mig.... På forhånd tak ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har en
Forfatter: 
Dato:  12-09-2005 20:56
come back vallak.

Han er utrolig sød og rar - større nussehoved skal man vist lede længe efter.
Men han er ikke en hest for enhver - han har sine egne meninger om tingene og tager altså magten hvis han kan komme til det.

Men der er intet ondt i ham - slet ikke. Og lærer man at ride ham er han virkelig lækker at være på.

Desværre står min med alvorlig seneskade (uheld da han stod opstaldet), så han bliver nok aldrig ridehest igen :(
Han har ellers aldrig fejlet noget - så det er ikke fordi han ikke kan holde til noget i bentøjet.

Skulle jeg have hest igen kunne jeg godt tænke mig en come back igen - synes det er enormt flotte heste og så er de dejlige at være på.
0
0
Svar på denne tråd

Come back II
Forfatter: 
Dato:  13-09-2005 01:41
Vi har haft en 2 års hingst stående i et halvt år, han var noget af det sødeste, et rigtig nusse hoved, han er til salg ved jeg. Han er også en meget køn hest.

Mona

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden.
Citat/Bent Branderup

:-) Stutteri Kronplet :-)

Opstaldning tilbydes: Akademiske ryttere, Western- & Horsemanshipfolk er meget velkomne!
0
0
Svar på denne tråd

Come Back II
Forfatter: 
Dato:  13-09-2005 08:47
Vi fik føl efter ham i April 2005.
Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan han bliver at ride på.
Men han er meget lærernem, så jeg tror han bliver en rigtig god ridehest.
Han har været med til hoppekåring og følskue, og her har han taget alt det nye med ophøjet ro.
Han er også et rigtig nussehoved.
Han er desværre til salg fra 1 November.

Mvh Jytte
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider