Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

DSAH-kåring
Forfatter: 
Dato:  08-09-2005 20:08
Hej allesammen.

Er der nogle af jer som evt skal til DSAh-kåring på lørdag? Vi skal derned min veninde skal ride en hoppe som vi har stående i stalden.

Pelia
0
0
Svar på denne tråd

ja, selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  08-09-2005 20:10
Jeg skulle have haft min 1-års med, men hun hoster og snotter en smule, så hun bliver hjemme - ØV.
Men så er hun da blevet trailertrænet og trukket med, så hun er klar næste år.

Ullan
0
0
Svar på denne tråd

Det var da synd...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2005 16:37

For det var et super show, selv om der var et par småting der godt kunne have været bedre...;o)

Og der var mange gode heste med !!!

Men jeg glæder mig da til at se jeres muler til næste år, hvor jeg også stiller op med nogle af mine...;o)

Mvh.

-------------------------------------------------------

OX Fuldblodsaraberheste med international Multi Champion afstamning sælges !

Top kvalitet fra KUN 1o.ooo kr - pt. 13 heste til salg fra 0 - 12 år og op til 162 cm. (se bl.a. billeder på min præsentation).

Mvh. The Arabian Stud Dk.
0
0
Svar på denne tråd

jaahhh er lige kommet hjem...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2005 18:13
Havde mit fuldblodsaraber-hingsteføl med fra i år.
Det gik jo egentlig helt okay. Han kom på fløjen ud af de to der var med med karakterene 7 7 7 8 7. Da de havde begge sam antal points var det så bevægelsen på mit hingsteføl der gav det ekstra. Tror faktisk mit føl fik det højeste i bevægelse sammen med angloaraber føllet fra skærbæk med bedømmelsen: særdeles gode bevægelser, særdeles god takt og særdeles godt framad gående (Bemærk, sæedeles skal betones :-) )Jeg er bare super stolt af ham...

Syntes dommeren var lidt hårde, ihvert fald i forhold til sidste år.

Nogen der ved hvem vandt bedste fremvisning?

Louise Andresen

Chena OX 1920
&
Wanero OX 4142

0
0
Svar på denne tråd

bedste
Forfatter: 
Dato:  10-09-2005 21:48
fremvisnig blev vundet af hende, der red den vallak, der blev nummer 2 i ridehestekonkurrencen.

Ullan
0
0
Svar på denne tråd

okay...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2005 07:07
kunne jo have været os. Vi fik af Lone at vide, at det lignede professionell fremvisning, men nu var wanero også en drøm at vise frem sammen med mor...

Louise Andresen

Chena OX 1920
&
Wanero OX 4142

0
0
Svar på denne tråd

tillykke til jer allesammen
Forfatter: 
Dato:  11-09-2005 10:50
Ja, det endte jo med at "vores" hoppe gik på fløjen og senere blev skuets bedste hoppe. I dressurklasserne blev hun kun slået af Kolle. Så vi kan vist ikke klage, alt i alt en god dag, hvis man tænker på at hesten kun har været i ridning siden april måned, og først rigtig er blevet arbejdet med fremstillingsmæssigt den sidste måned.

Pelia
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider