Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

forelskede mig ved eliteskuet....
Forfatter: 
Dato:  29-08-2005 19:58
Jeg var til eliteskue i går, søndag, og forelskede mig hovedkuls i hoppen Toftehøjs Cre'diva (Crelido - Diamant - Flott) - nej for et dejligt dyr!
Ved løsspringningen havde hun godt nok lidt af en kikser, fejlbedømte helt afstanden til den sidste okser og baldrede lige igennem den (AV!), men hun var bare så modig og sprang hver gang topdollar(både før og efter)! {> Havde jeg nu været rig, havde jeg købt den på stedet !

Hvad med jer, forelskede i jer også ved eliteskuet?

Mvh Flo

0
0
Svar på denne tråd

Sandro Hit
Forfatter: 
Dato:  29-08-2005 20:11
Jeg var vildt begejstret for de 2 Sandro Hit døtre, ædle, højtstillede og med udtryk for alle pengene.

Crediva kiggede jeg da også på, da jeg kender hendes ejer/opdrætter. Men det var ikke for det positive jeg bemærkede hende, desværre. Hvis nu hun have været åring, så var hun da dejlig. Men som 3-års var hun alt for klejn og ubetydelig, absolut uden format. Som avlshoppe ville hun ikke engang have plads til et føl i maven.

Hilsen Charlotte

Ungheste sælges
0
0
Svar på denne tråd

Jeg må som Charlotte
Forfatter: 
Dato:  29-08-2005 21:56
sige at jeg forelskede mig i de to Sandro Hit-døtre. Særligt den sorte!!!! (Feldrose Selection). Den anden gik meget af tiden lidt for snævert fortil under rytter - men lækker, udtryksfuld og fuld af udstråling, dét var hun.

Dog faldt jeg også pladask for dén af Don Schufro-hopperne (dén som Dorthe Hoeck fremviste under rytter). Hun hedder Dia-Donna. Hun er bare vildt smuk - og så minder hun enormt meget om min egen hoppe, da hun var tre. (Bare kåret en del bedre ;-) )

Gi'r I mig ret??:

Trine
0
0
Svar på denne tråd

seks tejn
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 00:20
Jeg må give jer ret, synes også at de to Sandro Hit-hopper var super! - Især Feldrose, udtryksfuld og utroligt betagende - Der blev jo helt stille i hallen da hun travede ind til sidste fremvisning for dommerne - WAUW ! :-)

Dia-Donna var også en af mine yndlinge!

Synes nu stadig at Cre'diva er fantastisk smuk, og du (Charlotte GC) må da indrømme, at den springning hun viste var ret overbevisende! Men skal gerne indrømme at en stor del af min beundring ligger i Cre'divas hoved og udtryk - synes hun virkede intelligent og ikke mindst meget smuk ! :-)

Tror faktisk, at jeg så dig og din mand Charlotte... kan det passe at I havde brune veste på, med Stutteri Lund samt hannoveraner-H'et på ryggen?

Mvh Flo
0
0
Svar på denne tråd

Helt enig
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 06:01
Vi snakkede faktisk om den Don Schufro-hoppe, som vi også syntes var et enormt dejligt eksemplar af arten. Vi er ellers ikke specielt begejstrede for Don Schufro-afkom, men lige hende her var rigtig lækker.

@Flo: Vores jakker er nu sorte, men ellers passer det meget godt. DV brokker sig lidt, men man må jo ikke få syet deres(vores???) logo på egne ting, og DV/Freka har ikke noget der frister os.

Hilsen Charlotte

Ungheste sælges
0
0
Svar på denne tråd

Kommentar
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 09:08
Jeg mener nu at Crediva er i fol...... selvom jeg også synes den er noget klejn i det.

Hvordan gik det egentlig med den til eliteskuet?
Med venlige hilsner

Mette

En tur på hesteryg er aldrig spildt......
0
0
Svar på denne tråd

Den vandt sølv...
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 09:10
se overskrift...

Flo
0
0
Svar på denne tråd

Kommentar
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 09:44
Det var godt nok flot......
Med venlige hilsner

Mette

En tur på hesteryg er aldrig spildt......
0
0
Svar på denne tråd

hvad med nr. 5
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 09:54
hoppen efter Federico fik hun medalje..??

men ellers forelskede jeg mig i det hoppeføl efter Carson ask som "kun" blev solgt for 30.000kr... hun var da en lille charmetrold.. hvis det ikke var fordi jeg har heste nok vil jeg gerne have haft hende
B-)

Dejlig hingsteføl med gennemavlet dressurafstamning sælges
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider