Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Om 6 timer..
Forfatter: 
Dato:  22-08-2005 10:09
- ved vi om der er 2 føllebøller i vente til næste år.
Hopperne skal håndprøves i dag.
- Jeg hader ventetid og uvished....
0
0
Svar på denne tråd

kender det
Forfatter: 
Dato:  22-08-2005 10:22
godt...
jeg afbestilte min dyrlæge.. fordi min ikke særlig søde hoppe blev hingstegal og da bedækningsæsonen er overstået for Stutteri Ask, bliver der ingen føl til mig der..
heldigvis kan jeg glæde mig over at vente på to føl til næste år.. en efter Federico og en efter Blue hors Leredo...
men krydser fingre for dig..
B-)

Dejlig hingsteføl med gennemavlet dressurafstamning sælges
0
0
Svar på denne tråd

Tak...
Forfatter: 
Dato:  22-08-2005 10:32
- den ene hoppe er tilmed en mystisk sag - hendes brunst er ca 24 timer.... så det er noget med 1 bedækning...
Jeg får dårlige nerver af det her :-(
0
0
Svar på denne tråd

Gevinst
Forfatter: 
Dato:  22-08-2005 18:57
2 x føllebølle i vente til foråret - :-P
0
0
Svar på denne tråd

Tillykke..
Forfatter: 
Dato:  23-08-2005 10:48
Tillykke med det, hvad er det for nogle føl?

Jeg skulle gerne få 1 stk. efter White Talisman. Hoppen er også håndprøvet, og alt var heldigvis også som det skulle være her :-)

Nu er der jo så bare tilbage at vente....
0
0
Svar på denne tråd

Rebecca
Forfatter: 
Dato:  23-08-2005 11:55
frederiksborger og haflinger.

vente på brunst - vente på godt nyt om bedækningen - vente på skanning - vente på håndprøvning - vente på føl.
alt imens frygten for at noget går galt sniger sig ind - det er godt nok utrolig at vi gør det igen og igen....
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-08-2005 09:51
Ja, vi må have en usandsynlig dårlig hukommelse, siden vi gør det den ene gang efter den anden :-)
Personligt synes jeg nu det er det sidste døgnstid, der er det værste. Lige inden Mille skal fole, er jeg altid så nervøs for, at noget skal gå galt, at jeg lover mig selv, at dette her bliver det sidste føl. Det er dog kun lige indtil den lille er født - så må jeg absolut have et igen til næstre år....
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider