Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Uregistrerede heste
Forfatter: 
Dato:  16-10-2001 14:16
Jeg har for nylig overtaget stambogsføringen mv. i Foreningen for Ukårede Hestes Afkom - F.U.H.A. som har ligget stille et godt stykke tid.
Jeg kan se at den ind imellen bliver nævnt på disse sider men der er ligesom ingen der ved hvor og om den "findes".

Hvor mange af jer har egentlig heste der ikke er registreret i et forbund ??

Er der behov for sådan en forening ??

Hvad mener i ??
0
0
Svar på denne tråd

Re: Uregistrerede heste
Forfatter: 
Dato:  16-10-2001 15:09
Ja, jeg synes at der er behov for sådan en forening. Det giver et bedre billede af, hvor mange heste der egentlig findes i landet, når alle har mulighed for at blive registreret.
Har FUHA en hjemmeside?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-10-2001 16:59
Der er den her side, men jeg ved ikke hvor opdateret den er.
Foreningen for ukårede hestes afkom F. U. H. A.

Mvh PiaR
Quantum in me fuit
- jeg gjorde det så godt jeg kunne.
En anden god side
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-10-2001 19:52
Den hjemmeside der før har været eksisterer ikke længere men der er en ny adresse

http://home19.inet.tele.dk/fuha

og den opdateres dagligt såfremt der er nyt.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-10-2001 20:15
Hej Klitte!

Ja jeg syntes der er behov for denne forening, jeg har selv en hest -(som jeg leder efter forældre på) som jeg gerne ville har reg. og jeg syntes det ville være dejligt at vide hvor mange forskellige hest der egenlig ikke er reg. hos de forskellige avlsforbund.

Det jeg syntes er mest irriterende er at skal man have en hest reg. så skal der ligge stamtavler og det har jeg på nuværende tidspunkt ikke - ikke det der ligner.

Jeg ved ikke om F.U.H.A også laver arrangementer med vallakker - for der er utrolig mange der har vallakker som de gerne vil have til kåringer - skuer og shows - jeg selv i blandt dem.

Pøj pøj
Gitte
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  17-10-2001 11:15
Til Gitte

Du kan godt få din hest registreret i F.U.H.A. selv om du ikke har stamtavlerne på forældredyrene.

Klitte
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider