Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Vivaldi DH336
Forfatter: 
Dato:  11-08-2005 23:34
Er der nogle der kende denne hingst
Vivaldi DH336??
0
0
Svar på denne tråd

Vivaldi
Forfatter: 
Dato:  12-08-2005 16:39
Vivaldi født i 1982 i Tyskland. Han var efter fuldblodshingsten Windesi xx. MF: FruhlingsduftI - DEU Westf.

Den var B hest både i dressur og spring.

Vi har en rigtig dejlig hoppe efter vivaldi, ikke den smukkeste hvad angår eksteriør. Men hun har bare det bedste sind. Du kan se hende på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Svend Erik Thing
Forfatter: 
Dato:  13-08-2005 10:29

Hej

Du kan prøve at kontakte Svend Erik Thing i Thyholm, han har ejet ham sidst, han har helt sikkert nogle afkom efter ham, jeg ved faktisk ikke om Vivaldi er død, hvis han ikke er så har han ham endnu.
Jeg så ham deroppe engang, han stod fredelig inde i sin boks.
0
0
Svar på denne tråd

Prayer...
Forfatter: 
Dato:  13-08-2005 11:42
Skægt med din Vivaldi-hoppe - kendte en vallak efter Vivaldi, og han var noget af det smukkeste eksteriørmæssigt, men lidt selvstændig af sind... :-P

Hvis han stadig lever, må han da være en gammel svend...

;-D Chris, Fjederfoden & Grislingen

Alle er vi krummer i livets store kagedåse - undtagen mig, jeg er en lille lækker chokolademarengs
- Garfield
0
0
Svar på denne tråd

Christina
Forfatter: 
Dato:  13-08-2005 22:18
Vores hoppe er 14 år, har gået la2 dressur og sprunget LA til stævner, så en ok kombi hest.

Hun skal have føl efter Leredo til April. Hun har tidligere lavet 2 rigtig gode efter A-Dur og 1 efter Diamond. Hun avler betydelig kønnere end hun selv er, så det må jo være gemt et sted i generne.

Jytte
0
0
Svar på denne tråd

Vivaldi
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 00:41
Jeg har fundet et billede af Vivaldi i s/h. Hvis du vil have det tilsendt, så tager jeg en papirkopi. Du må så give mig din adresse via beskedcenter.

Ellen
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider