det kommer meget an på, hvad du vil bruge din frieser til. For mig betød temperamentet og avlsmulighederne meget, og vi fandt da også en frisk hoppe som er let at ifole. Men jeg vil så sige at føllet ikke altid overtager sin mors temperament; men hoppe er meget frisk i det hvorimod hendes seneste tre døtre (i min avlertid...) er utrolig rolige og kælne og meget tillidsfulde. Gør dig selv den tjeneste at sætte dig godt ind papirer, bedækning, afstamning, samt omkostninger til disse. Nu ved jeg ikke hvor meget du kender til friesere men man hører om utrolig mange som har fundet en frieser til spot-pris som så senere er blevet meget skuffet når de har fundet ud af hvad det egentlig er de har købt....
Tag ud og se nogle stykker. Tjek priser og udbud på salgslisten på www.danskfrieserforbund.dk Der er frieserkaring i Middelfart i weekenden med den 10. september -det plejer at være føl lørdag.
Vi skal selv have en datter af Jasper fremstillet; iøvrigt en helsøster til vores hoppeplag fra sidste år (som vi har til salg til den rigtige ; billede på præs.).