|
|
| A-Dur |
| Forfatter:  |
mlk |
| Dato:  |
14-10-2001 15:25 |
|
Hej
Er der nogen herinde, som har afkom efter A-Dur?
Jeg har selv en hoppe og så forleden en vallak, der mindede utroligt meget om min i udseende- kunne derfor være sjovt at høre om der var nogen der mindede i temperament.
Hilsen Mlk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: A-Dur |
Susanne/uller |
15-10-2001 11:27 |
|
har redet a-dur en lille røde en, en meget dejlig hest mener at han var årets føl, kan desværer ikke huske hvad den hed, der er også en a-dur der går yongraider klasser loyd heder en den er meget stor.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Jeg har en rigtig dejlig hingst efter A-Dur, han er 5½ år og har et pragtfuldt temperament.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Birthe H |
15-10-2001 17:15 |
|
Hej.
Min svigerinde har en hoppe efter A-Dur. En lille let sag...
Birthe H
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Susanne Madigan |
24-10-2001 23:58 |
|
Jeg har verdens skønneste hoppe efter A-Dur. Hun er smuk og ædel (og stor: 175). Du kan se hende på:
http://www.madigan-carisma.subnet.dk
Føllet er Madigans datter fra i år. Hendes første føl. Carisma (kaldet Lille) er efter Carano - og er kun 2½ uge på billederne.
Madi er kåret i RDH og jeg bruger hende til dressur. Hun har været startet få gange som 5 års i LA og LA1 med gode resultater, og spring er hun bestemt hellerikke dum til. Hun fik næsten rene 8-taller til egenethedstesten! Så jeg er meget stolt af hende!!!
Nu er jeg så småt ved at gå igang med hende efter hendes "barsel". Så jeg glæder mig til den tid, hvor vi igen kan starte stævner.
Og jeg kan kun sige, at hvis Madi er en typisk A-Dur, så vil jeg ikke betænke mig for at købe en A-Dur mere *SS*
KH Susanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet