Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Æv Æv Æv og atter æv
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 18:50
Har lige fået scannet 2 hopper
Hende der er ins. med His Highness er i brunst og står med et æg på 47 - bare æv der er nemlig ikke mere sæd i år :{-(
Den anden der er scannet er hende der er bed. ved Amadeus, hun er pt drægtig men dyrlæge syntes det så mærkeligt ud i børen og mente at hun er ved at absorbere/resorbere æv æv æv - men krydser finger hun bliver scannet igen på fredag.
Hende den anden der har drillet ligner også en der er ved at komme i brunst - hvilket ingen steder passer da hun kun er 10 dage henne - hun bliver også scanne på fredag, da dyrlægen godt mener at hun kan se om den er evt drægtig eller på vej i brunst....

Der er dog lidt glæde - min hoppe der er scannet drægtig ved Armano er stadig drægtig :-)

Sælges : 2 DV føl og 1 4 års Hoppe. Se min præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Hej metjen
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 21:10
Surt for dig ! Stopper du for i år eller vil du prøve en anden hingst ?
Jeg har jo oz lige sendt min hoppe afsted igen Æv, Men denne gang er hun selv gået i brunst.
Det betyder ikk noget for mig, at den lille bliver født lidt sent, da det er til mig selv.
Held og lykke til dig hvis du skal prøve mere.
Uddannet dyrekinesiolog og hestemassør
0
0
Svar på denne tråd

Øv øv øv
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 21:10
Ej, hvor er det bare surt :-( Det er da også helt utroligt, så uheldig, du har været i år. Hvad gør du så nu, hvor der ikke er mere sæd fra His Highness?

0
0
Svar på denne tråd

øv øv..MEN
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 22:22
Altid noget, at der er en af dine hopper der gider:)

Min hoppe er 80 dage henne, også med et Armano føl.
Dem må vi jo så have haft held med:)

Pøj pøj med de andre!!
0
0
Svar på denne tråd

Har besluttet
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 22:36
ikke at prøve mere med hende i år, og kommer de andre i fol bliver hun sat tilsalg da hun er typen der gerne vil stjæle andres føl :-(

0
0
Svar på denne tråd

Øv hvor er
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 22:48
jeg ked af det på dine vegne.

Det var da godt nok vildt, at næsten alle dine damer skulle blive problembørn.

Bitches
have more fun

Helt nye golden dress bukser sælges. Billeder på præsentation

nyt bucas turn out light str 140, nye blå fuldskind, nyt rideregndækken mm. sælges
0
0
Svar på denne tråd

jeg har også ins
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 00:46
med his highness.. 2 gange uden succes. Og hoppen er altid kommet første gang. Jeg valgte i den sidste brunst at skifte hingst, da det er alt for trist, hvis hun skulle gå tom. Valgte BH Romanov, og den var heldigvis drægtig på 18 dagen. Tror His Highness sæd er rigtig skidt i år, eller det er så fortyndet, så der ikke er noget levende.. Rigtig æv.. Håber det lykkes for dig
0
0
Svar på denne tråd

føler med
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 07:55
dig... min ene hoppe driller også utroligt meget iår..
og jeg har ikke flere forsøg.. hun skal scannes d. 18.. hvis der ikke er gevinst har jeg allerede lavet en aftale med en anden hingst, som kun bedækker naturligt med et forsøg og hvis det ikke hjælper venter vi til næste år... men prisen vil være den samme...
jeg tror desværre jeg har anskaffet mig sådan en hoppe der vil have den naturlige vare...
hun har fået 4 føl (kender ikke til noget problem år tidligere med hende) med 2 forskellige hingste, alle naturlig bedækning og iår hvor der insemineres driller hun..
øv øv
heldigvis har jeg to ifolede hopper pt. og har set de små banditter på scanning
B-)

0
0
Svar på denne tråd

Svært år....
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 08:59
Jeg har fået at vide, at der er rigtig mange hopper som har problemer i år. Det er jo selvfølgelig en ringe trøst...

Min egen hoppe står stadig hos Nørlund Hestehospital. Vi venter på at hun kommer i brunst, så vi kan se om hun stadig er uren...så håber vi på at vi kan komme til at inseminere her i august.
Dyrlægen synes vi skulle tage august med, så jeg krydser fingre for at det giver gevinst.

Hoppen plejer at være rigtig nem at få drægtig...

0
0
Svar på denne tråd

Så er jeg
Forfatter: 
Dato:  12-08-2005 15:42
lidt glad igen :-)

Har lige fået scannet den hoppe der var drægtig med tvillinger - der er nu kun et foster... juhuu

His Highness kan jeg muligvis få overført til næste år - det ville jo være lækkert (især for penge pungen ;-) )

Og hoppen der er ins. med Armano er stadig drægtig ca 80 dage :-)

Og jeg har en fornemmelse af at den gamle også er og bliver drægtig denne gang ( hun resorberede 1. forsøg)

0
0
Svar på denne tråd

Jammen der kan du bare se Mette
Forfatter: 
Dato:  12-08-2005 21:33
Det hele var slet ikke så sort som det først så ud. Tillykke med det. Jeg krydser fingre også for den sidste.
Det er altså bare så ærgerligt, når ens forhåbninger ikke bliver indfriet, især når man nu har ofret så meget, både tid og kræfter og ikke mindst penge på det.

Jette
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider