Da min hoppe folede i april, der gik hun på fold alene sammen med følle i en uge. Så kom de til at gå sammen med de 2 andre heste, som min hoppe plejede at gå sammen med. Det er en 7 årig frede-vallak og en gammel fjordhoppe.
Det skal lige siges, at min hoppe er absolut fører-hoppe, og de andre skulle kun kigge på Pangaya, så jagede hun dem væk i de første 3 uger de stod sammen!

Men Pangaya er meget nysgerrig og ikke så nem at kue, så han ville rigtig gerne snakke med de andre! De skyndte sig bare at rende væk, fordi de vidste, at Fiona kom efter dem!
Da Pangaya var 4 uger gammel, der fik han lov til at snakke med hoppen og vallaken for Fiona, og de er lege-onkel og tante for ham! Han står på fold med dem, når jeg er ude og ride på Fiona.
Faktisk går Pangaya mere sammen med fjordhoppen end sin mor, og det er også Fjordhoppen, der står og passer på ham, når han sover.
Jeg var absolut ikke nervøs ved at sætte mine så hurtigt sammen med de 2 andre, fordi hun er så stærk, og de andre er så rolige.
Men det kommer meget an på hvilken hoppe og hvilken flok!