Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hvor høj bliver min plag?
Forfatter: 
Dato:  20-07-2005 19:56
Hej

jeg har købt en plag uden ide om, hvad det er for en type. hun skulle bare bruges til hygge med min anden plag.

Nu viser det sig, at hun har en fantastisk god gang og er rigtig god at have med at gøre. Da jeg fik hende hjem lignede hun en "lille tyk uldtot". Nu er hun blevet 1 år og 3 mdr. og ligner en varmblods plag og vokser vildt.

Hun er pt 145 i stang og som nævnt 1 år og 3 mdr.
Hendes forældre er ukendte.

Har I en ide om, hvor stor hun bliver?
;-)
0
0
Svar på denne tråd

Lille hest
Forfatter: 
Dato:  20-07-2005 20:54

Jeg har hørt, at en etårs helst skal være minimum 150 for at blive over 165, men det kommer selvfølgelig også lidt an på, hvor "godt"/hårdt man fodrer og om det er fuldblod eller trakhener. Så ud fra det vil jeg mene, hun bliver 155-160
0
0
Svar på denne tråd

Min plag er også 1 år og 3 mdr
Forfatter: 
Dato:  20-07-2005 23:26
og ligesom din omkring 145. Hoppen, hun er efter, er 1.62 og hingsten 1.69 og hun skulle gerne blive på størrelse med hoppen - så mon ikke også din bliver omkring de 1.60
0
0
Svar på denne tråd

Min plag
Forfatter: 
Dato:  21-07-2005 23:05
Min plag var 1,46 m. på sin 1-års fødselsdag. Hun er nu 2 år og 1½ måned og måler 1,57 m. Jeg regner med hun bliver ca. 162 cm. Din bliver jo nok lidt mindre, men det er jo forskelligt, hvornår de vokser, så det er ikke til at sige med síkkerhed.

V.H.
Rebecca.
0
0
Svar på denne tråd

Hun bliver
Forfatter: 
Dato:  22-07-2005 00:54
Hun bliver ca. 159.5. Har jeg regnet det ud til.

Hilsen
Chirie

0
0
Svar på denne tråd

morfars gener???
Forfatter: 
Dato:  22-07-2005 08:47
mit hingsteplag på 2 år 2mdr er nu 144 stg.
Hvor meget mere vil han vokse?

Dyrlægen sagde at han har fået mange gener fra sin morfar, og at det så man tit når en hoppe får hingsteføl.

m: welsh F, hvid. 145 stg
f: er fjordhest (meget mørk)143 stg
mm:welsh A, 122 stg
mf:oxaraber,159 stg

Hingsteplagen ser sådan ud: lys isabellafarvet, med man og hale-farver som fjordhest, araber øre/ansigt,
høj haleføring, svævende gang, welshen kan jeg se lidt i kropsbygningen. men kort ryg som araber.
Egentlig en charmerende blanding der kom ud af et "uheld" :)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider