Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

kimmi af nørhalne
Forfatter: 
Dato:  30-09-2001 21:55
Jeg har en vallak efter ham, og jeg ville så gerne se et billede af ham er der nogle der kan sige mig hvor jeg kan finde det?

hvilken farve har/ havde han? Nogen har fortalt mig at han ikke lever mere....

hvordan var/ er han?

vh. marianne

Jeg vil gerne høre om der er andre der har hest efter ham og hvad i bruger hesten til dressur, kørsel eller springning??
0
0
Svar på denne tråd

Re: kimmi af nørhalne
Forfatter: 
Dato:  01-10-2001 16:34
Hej Marianne...
Jeg kan ikke blive helt klog på om at, Kimmi af Nørhalne lever. Men jeg mener han er brun, han jo oldenborger. Og har fungeret som avlshingst. Men der er ikke så mange registret afkom efter ham.
Du kan jo evt. ringe ind til Dansk Oldenborg Avl. De har kontortid mellem 8.30 - 10.30. Eller gå ind på danskoldenborgavl.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-10-2001 22:35
Jeg tror han er død, han er ikke på DOAs hingsteliste. Han var(er?)mørkebrun. Han har altså rigtig mange registrerede afkom, 380 er mange af en Oldenborger!!
Venligst Lone
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-10-2001 07:25
Jeps han er død.

Han skulle springe på en hoppe men tøvede og fik igen tegn af ejeren. Men faldt vist så død om da han var sprunget på. Noget alla som Leonardo II gjorde.

Jeg har bare hørt historien fra en jeg kender. Men ved ikke om den er sand. Men han er hvert i fald borte.

Krista
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-10-2001 09:18
Hejsa
Min hoppe har Kimmi af Nørhalne som morfar. Hun er kun 3 år og er knap tilredet.
Charlotte
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider