Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Så er programmet på nettet (DV)
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 08:48
Bare lige til orientering, så er programmet for DV's hoppekåringer lagt på hjemmesiden.

Lotte

Bare min mening...
0
0
Svar på denne tråd

Lotte.
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 12:12
Tak for oplysningen.

Jeg har lige printet det ud, det tager en halv krig, og det halve af ens farvepatroner.

Men der er jo ikke så mange muligheder, når vi ikke får et program tilsendt, synes egentlig det er for dårligt.

Mvh Jytte
0
0
Svar på denne tråd

Enig Jytte
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 14:23
Det var egentligt rimeligt, hvis man fik et afslag i gebyret (50 eller 100 kr.) - og så kunne man evt. bestille kataloget mod betaling, så havde man begge muligheder. Jeg har ikke printet endnu, venter til i aften, så kan jeg "uset" printe her på arbejde...

Lotte

Bare min mening...
0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan IKKE
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 14:42
....printe det ud, eller det vil sige jeg har da fået 7 sider. Den bliver ved med at sige at der er en skrifttype, der er uforligelig med et eller andet.

Da jeg havde fået de 7 sider, gik den over til at printe én dato pr. side, størrelse 150 eller deromkring.

Jeg har lige snakket med Ciska, hun har samme problem.

0
0
Svar på denne tråd

hvad så
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 14:57
med sådan nogle som ikke har computer hjemme (nårh ja har da en men den er i atomer endnu pga. flytterod) ej heller printer... (printeren er løbet tør for blæk)
jeg tror ikke på jeg er den eneste... det er nok især gamle avlere der ikke er på nettet endnu..
kan faktisk slet ikke åbne filen min computer går total kold og vil ikke mere.. så jeg kan ikke engang se programmet
håber det lykkedes inden min hyps skal til egnethedstest
B-)

0
0
Svar på denne tråd

katalog
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 15:23
jeg har lige prøvet at printe en side af gangen, og da kom det ud... Men det tager jo lidt tid med 20 sider...

mvh. Heidi, Hekla, High-Line, High Hope & Marzarin

Stutteri High

Ung i Dansk Varmblod region 1
0
0
Svar på denne tråd

Størrelse A5
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 15:29
Jeg fik den ud ved at vælge størrelse A5 - Kunne heller ikke få A4 kataloget printet, og vi har ellers nogle ok store maskiner på mit arbejde.

Helena
0
0
Svar på denne tråd

katalog
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 16:19
det er A5 kataloget jeg prøver at printe på arbejdet...
men 1 side af gangen går ok...

Stutteri High

0
0
Svar på denne tråd

side 8
Forfatter: 
Dato:  27-06-2005 16:57
i A5 kataloget ser det ud til det er side 8 der volder problemer... nu har jeg skrevet alt det andet ud, uden problemer, men side 8 er blank...

Nogen der har fået skrevet den ud?
(det er programmet for Vallensbæk)

Stutteri High

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider