efter at smirnoff er blevet sat i fol, synes jeg at kunne mærke en ændring i hendes adfærd. Hun er normalt en meget sød og rar hest der ikke lægger ører af en, måske kun lige når man kommer til at kilde hende på maven, men efter at hun er kommet i fol kan hun godt finde på at lægge ører af mig, feks. når man kræver lidt af hende, ikke at hun gør alvor af noget hvilket jeg ikke i min vildeste fantasi kunne tro at hun ville, men hun markerer lige at det her gider hun altså ikke. Når de andre heste står ude på gangen, er hun også begyndt lige at gå over til tremmerne og vise at de godt må skride.
Og så er det lige jeg tænker, har hun fået morgenkvalme, der varer hele dagen eller hvad kan der være galt. Hun virker ikke øm nogen steder, bare sådan alm. irriteret.
Er der andre der har mærket en ændring på deres hopper efter at de er sat i fol?
hej min ellers kærlige og godmodige traver der elsker børn har været komplet umulig at ahve med at gøre de sidste 5 mndr hun sparker er sur bider og viser tænder af alt og alle og børn skal holdes på lang afstand ellers går hun helt amok og splitter alt ad.
din lyder som en engel i forhold til
knuz trine
Det er meget normalt, at de ændre adfærd. Nogle bliver meget blidere, og andre lidt mere primmadonna agtige.. alle de heste jeg har haft noget med at gøre, imens de har været ifol, har alle ændret sig utrolig meget..
knuss Fine..
tjjaa jeg kunne mærke på Karisma at hun nu er i fol fordi hun pludselig er blevet reservemor for mit føl (nu har han kun 2 ud over sin egen mor ha ha) han bider i hende og hun render efter ham i kontrolleret galop.. og hun havde heller ikke brunst tegn, så jeg var faktisk allerede sikker på resultatet da dyrlægen scannede hende i fredags på 18. dagen... dejligt..
Tanje bliver mere frisk og energisk af at komme i fol.. mere lækker og opmærksom, hun er ellers ikke den mest vilde hest...
Dolitta synes jeg ikke at mærke forskel på ... hun er nu altid nem.. og har altid været det fra hun blev født.. og nu fået 4 føl med fantastiske temperament.. dejligt
det var da rart at høre at andre også ændrer adfærd jeg var bange for om hun måske kunne have ondt et eller andet sted, så hvis bare det ikke bliver værre kan jeg sagtens bære over med hende. tja det bliver jeg vel nødt til alligevel selvom hun skulle blive værre.