Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

gider ikke komme i brunst !
Forfatter: 
Dato:  09-06-2005 15:58
Heej !

hvordan kan det lade sig gøre vi sendte min Hoppe til hingst den 2. Maj og der var en smule tegn på at hun snart ville blive hingste gal.

men der skete intet. så gik der et par dage og hun blev bare mere og mere gal og ville bide og sparke efter hingsten.

så vi ventede men 2 uge efter ca. blev vi enige om at prøve og sprøjte hende i brunst, der skete heller ikke noget denne uge. og så fortalte hingste holderen at min hoppe ikk var den eneste der ikke var kommet i brunst efter den sprøjte og de andre hoppe ejer havde sagt ja til at dyrelægen skullle give dem en anden slangs spøjte. men nu er der altså igen gået 4 dage. og vis der ik sker noget om et par dage. kan vi lige så godt opgive..

er der andre der haft dette problem i år ?

bla bla
0
0
Svar på denne tråd

ja til samme problem
Forfatter: 
Dato:  09-06-2005 16:08
Hej.. har haft samme problem som dig først da den blev sprøjtet anden gang i brunst. kom den men først 7 dage efter den havde fået sprøjten, så jeg tror der er håb for dig forude...det har været galt med mange hopper i år det er på grund af at natte temperaturen er så lav..
Held og lykke
hilsen Helle
0
0
Svar på denne tråd

fiona gik
Forfatter: 
Dato:  09-06-2005 17:14
ikke i brunst så hun blev sprøjtet og den virkede ikke, så hun fik en sprøjte igen på 10 dagen og kom i brunst 4 dage efter og blev bedækket.

0
0
Svar på denne tråd

Hej Carina
Forfatter: 
Dato:  09-06-2005 17:21
Det er da bare rigtig træls med hende Katana :(
Det er lang tid nu hun har stået dere :( Håber at hun snart kommer i brunst, så hun kan blive bedækket og komme hjem igen!!
Du må da lige skrive hvordan det går, når nu hun får den anden sprøjte!

:D En hest er ikke ringere, fordi det er en pony ;)

Pony hoppe på 130 cm søger part. Læs mere HER :)

(i) Shetlandspony købes!
Stang 90-95 cm. Skal være helplettet. 2½-12 år. Helst hoppe eller hingst
Skriv hurtigt, og medsend gerne billede
(i)
0
0
Svar på denne tråd

tjaa...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2005 12:13
mon ikke hun har været i brunst men ikke viser det.
jeg har desværre misset to vigtige brunster på to af mine hopper fordi jeg ikke var opmærksom nok.
hopperne har tidligere haft vallakker jeg har kunnet bruge som kontrol.
Jeg var sikker på Dolitta ikke var i brunst (troede jeg) meeen var alligevel en smule i tvivl men synes bare ikke der var tegn nok.. men også kun hopper på folden.. scanningen viste noget andet så nu venter jeg bare på kommende brunst så jeg kan få insemineret og forhåbentlig med resultat til følge..
B-)

0
0
Svar på denne tråd

øvøvøv
Forfatter: 
Dato:  14-06-2005 08:00
dumme Katana...
jeg fik selv scannet min ene hoppe igår fordi jeg for ca. 10 dage siden fik scannet hende med meddelsen at hun var tom... hun har så en vandcyste som tilsyneladende gør at hun tror hun er i fol.. for sørme om der INGEN ny brunst er på vej. Så hun fik en sprøjte og skal scannes igen på fredag for at se om der er en brunst på vej. vandcysten har ingen indflydelse på ifolingen fik jeg af vide af dyrlægen han skal bare huske at hvis hun kommer i brunst, bliver insemineret og der kommer foster skal han huske at kigge efter TO ha ha...
Har du fået scannet Katana??
Karisma skal scannes på fredag og her håber jeg på positivt resultat.
B-)

0
0
Svar på denne tråd

Har samme problem
Forfatter: 
Dato:  14-06-2005 11:02
Min miniature hoppe vil heller ikke komme i brunst - selv ikke engang følbrunsten!

Hun er blevet sprøjtet 1 gang og der skete ingenting - nu kommer dyrlægen og sprøjter hende igen i dag - så jeg håber at der sker noget denne gang!!!

Bedækning tilbydes ved kåret miniature hingst

Se præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider