|
|
| Blue Hors Romancier |
| Forfatter:  |
HelleNB |
| Dato:  |
02-06-2005 17:49 |
|
Hej
Nok en gammel nyhed, men kunne ikke finde noget på nettet om det.
Er Blue Hors Romancier ikke på Blue Hors mere??
Og hvis ikke, hvor er han så henne?
Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det mener jeg nok |
Bettina Møller |
02-06-2005 18:35 |
|
at han er...
Vi var til foredrag med Andreas for kort tid siden og da fortalte han meget godt om ham - men han havde vist fået en skade (ikke noget vildt) som gjore at han ikke kunne konkurere lige pt.
Den hest er da for lækker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det ved jeg :-) |
Linda Jensen |
02-06-2005 19:37 |
|
Han står på hjallerup hingstecenter til naturlig bedækning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg huskede forkert |
Linda Jensen |
02-06-2005 19:38 |
|
det er Uffe der står i hjallerup ups 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nysgerrig |
Linda Jensen |
02-06-2005 20:42 |
|
Nu bliver jeg også nysgerrig, hvis BH Romancier bare er skadet og det ikke er alvorligt, hvordan kan det så være han ikke bliver brugt i avlen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Han er i Sverige |
|
|
Romancier er som sidste år udstationeret til Sverige. Han har pådraget sig en skade så han er pensioneret som ridehest. Det er nogle år siden. Jeg har en to års efter ham. Da min hoppe blev insemineret med ham i 2002 var han gået på pension. Så det er ikke helt nyt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
josefine jessen |
02-06-2005 23:34 |
|
det kan da ikke passe at han for 2 år siden pådrog sig den skade? - for jeg så ham ride til hingstekåring, sidste år? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bettina |
|
|
Er det ikke BH Romantic du tænker på? Synes altid, han er skadet. Som Mille skriver, er det da vist mange år siden, Romancier blev redet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Da jeg |
|
|
fik min hoppe insimineret i 2001 havde man pensioneret Romancier. Jeg tror man lige havde gjort det, pga. en skade, for det var meningen at han skulle være vist under rytter til deres åbent hus i vinteren 2000/2001 (eller var det 2001/2002 - kan ikke helt huske det) men han blev kun vist for hånd.
Han er pt. udlånt som avlshingst til Sverige på andet år, for at man kan få plads til flere af de unge hingste.
Helena
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sverige |
Blondinen |
03-06-2005 22:35 |
|
BH er vist ved at give plads til yngre kræfter.
I år er Future Cup & Hertug solgt og Romancier udstationeret og hvad med Romantic ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Blue Hors |
|
|
Future Cup og Hertug er stadig på hjemmesiden og står til afbenyttelse. Romantic er der da også stadig. Det er der da ikke ændret på. Kig på hjemmesiden. Der er det meget tydeligt de stadig står til afbenyttelse. Jeg har selv fået min hoppe ifolet med Romantic i år...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Future Cup |
|
|
Future Cup er solgt til en juniorrytter, men kan benyttes i denne sæson. Hertug har jeg ikke hørt skulle være solgt? Men derimod Don Caruso. Don Romantic tror jeg da heller ikke, de sælger. Han er vel sammen med Romanov den med flest bedækninger, bare ærgerligt, at han så tit er skadet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hertug er solgt |
Liva# |
05-06-2005 09:29 |
|
Hertug er blevet solgt, også til en junior/ungrytter. Men både Future cup og Hertug står til avlsbenyttelse denne sæson og står derfor stadig på deres hjemmeside....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har hørt... |
|
|
at Future er solgt til en juniorrytter som går fra pony...
Den skal stadig bedække da de mener det er en god hingst...
Rar og godmodig Islænderhoppe sælges...
Ponyudstyr sælges, f.eks. en kombisadel...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| upsups |
Bettina Møller |
05-06-2005 16:21 |
|
Det var da Romantic Andreas fortalte aå rosende om - men der er så mange lækre hingste og jeg er ved at blive gammel - så det med at huske - ;=) Sorry......
Men ihvertfald ham var han for vild med - viste video med ham - MUMS... Altså hesten. Men sjovt at høre Andreas han kan få det sjove ind i et foredrag - det kan anbefales.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej...! |
|
|
B.H. Hertug og B.H. Future Cup er solgt.
Future Cup til Anna Kasprzak, som lige har været i Kolding og starte. En flot 3 plads i DM til hende.
Hertug ved jeg ikke hvem er solgt til.
Don Carusoer ikke solgt, men er taget ud af avlen, da der ikke er så mange der benytter ham. Men fortsætter stadig sin udd. på BH. Romantic er ikke solgt, og det bliver han hellere ikke..!
De står begge stadig til avlsbenyttelse til sæsonen slutter d. 15/8.
Jeg ved at B.H. Future Cup, skal på Dalby Rideklub..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hoov.. |
josefine jessen |
06-06-2005 17:34 |
|
jo det var da BH Romantic. ups. håhå 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spænding |
|
|
metjen... Håber du vil berige os med dit forhåbentlige svar fra Blue Hors. Vil da også meget gerne vide hvem Hertug er solgt til... Lige nu sidder jeg og spekulerer over, hvem af de danske juniorryttere/ungryttere der kan have en stor "sponsor" i ryggen.... Anna/Future Cup er jo Ecco...
Hilsen Tina 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|