Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Oldenborghingsten Alexander
Forfatter: 
Dato:  01-06-2005 20:01
Hej! Jeg skal måske ud og kigge på en 3 års efter oldenborghingsten Alexander (F) og Urprinz (MF). Er der nogle der kender noget til Alexander? Evt hvilke typer afkom den laver...Jeg har ikke kunne finde noget om den på nettet, så hvis I evt havde en hjemmeside, så ville jeg blive glad..... :-)
0
0
Svar på denne tråd

lidt info
Forfatter: 
Dato:  01-06-2005 20:50
Jeg gætter på at det er Aleksander (med ks) du mener.

Han var en af de mest betydende hingste der har været med flere kårede sønner.

Der kan ses og læses om ham her: Aleksander DLE 492

Der er et par billeder af Urprinz her

mvh PiaR
quantum in me fuit.

5 små følbasser

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

Aleksander....
Forfatter: 
Dato:  01-06-2005 21:29
Er du sikker på, at far er Aleksander? For hans sidste afkom er 13 år (kun 1 stk) og så er der en hel del fra 1991-1990 og længere tilbage.

Det er jo også nogle år siden han er død... Men jeg kan da godt se, at der står sæddistribution ved ham i 1998 - men hvorfor er afkommet så ikke blevet registreret - udenlandsk måske??

Hilsen
Tina
;-)
0
0
Svar på denne tråd

Wow kan man
Forfatter: 
Dato:  02-06-2005 15:16
Kan man stadig få sæd efter ham :-@? Vildt, han var en utrolig dejlig hest, der lavede lækre afkom
Vrinsk fra Johanne og heste-pjokket

En rigtig hest behøver ikke logo på røven
8-) ;-D 8-)

Vi savner dig stadig
Daisy

0
0
Svar på denne tråd

godt temp
Forfatter: 
Dato:  02-06-2005 19:41
Jeg er blevet fortalt at langt de fleste efetr Aleksander har et rigtigt godt temperament. Desuden skulle han have avlet et meget karakteristisk udseende.
Min hoppe har ham langt ude, og jeg har da mødt folk, der mente de kunne se ham i hende, men mon dog???
Mange hilsener Stinne
0
0
Svar på denne tråd

oldenborg hingsten Aleksander
Forfatter: 
Dato:  05-06-2005 19:57
Tak for alle jeres svar og flotte billeder :-)

Jeg ved ikke, om man stadig kan få sæden fra den hingst, men mon dog??? Det er jo NOGLE år siden hingsten døde....... Men det vidste jeg bare ikke, da jeg skrev første indlæg :-P

HAr på fornemmelsen det kunne være en dejlig hest, jeg skal over og kigge på. Er mega spændt! :-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider