Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hvor meget har i forsikret...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 15:39
Hej

Dyrlægen har lige konstateret, at min hoppe er i fol ;-).

Nu er det bare at vente til april næste år!!

Hvor meget har i forsikret jeres kommende føl for, er 10.000 ikke meget rimeligt. Det er lige under hvad mine udgifter til sæd, opstaldning, attest osv. kommer til at koste.

Forårshilsen
Jakobine
0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 16:09
jeg laver ikke følforsikring på mine heste... men har istedet valgt at mine hopper istedet er forsikret.. men giver da bedst at få et LEVENDE FØl... end at lade forsikringen betale de 4000kr jeg fik for tab af mit føl... jeg vil da langt hellere ha beholdt ham i live...
0
0
Svar på denne tråd

Ingen af vores
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 16:30
....fostre bliver forsikret, vores hopper er heller ikke forsikret.

Jeg har regnet mig frem til at jeg skal miste en hest hvert andet år, for at det skal kunne hænge sammen. Det har jeg sandelig ikke nogen forventning om at gøre.

0
0
Svar på denne tråd

Charlotte
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 17:57
Hvilket forsikringsselskab´s priser har du brugt "til udregning"

Hvor mange heste har I der ikke er forsikret, men som kunne have været ??
0
0
Svar på denne tråd

10 styks
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 18:21
Vi havde på det tidspunkt hvor jeg regnede det ud ca. 10 heste.

Vi havde et par ungheste som var forsikret i Alm. Brand. Den almindelige livsforsikring. Det kostede omkring 1200 kroner pr. hest for at have en hest forsikret for 25.000. Dvs. 12.000 om året eller 24.000 for 2 år.

Men jeg har ikke kunnet finde den helt store prisforskel forsikringerne imellem. Jeg har ellers prøvet at sætte dem op imod hinanden.

Hvis man bare har en enkelt ridehest, så kan det klart betale sig at investere de penge i sikkerhed.

0
0
Svar på denne tråd

Måske du
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 22:04
skulle prøve Kongeriget Danmark - de er ca. 40 % billigere end de øvrige selskaber, og jeg har indtil nu ikke hørt noget skidt om dem.
0
0
Svar på denne tråd

Det lyder nu lidt
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 23:30
vanvittigt at en livsforsikring kan koste 1200 årligt!
En udvidet liv på 25000 koster hos KDH 500 kr. årligt - så det er da noget af en prisforskel!

Smart 4-års New Forest pony e. Mister Malthe sælges-se mere på præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

kongeriet
Forfatter: 
Dato:  27-05-2005 07:46
danmark dur ikke til avlshopper... for så er der tillæg på .. men som almindelig ridehest er forsikringen billig... men kommer tillægget på, så et foster hører under bliver den dyrere end tryg...
den nye dansk hesteforsikring er faktisk den billigste jeg lige kan finde... og det er Lise Leth der har en finger med i det spil (tidligere ansat i tryg)..
der har jeg Dolitta forsikret.. og Tanje er godt nok i tryg...
B-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider