Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Bedækning
Forfatter: 
Dato:  25-05-2005 21:10
Jeg har en lille pony på 110 i stg, hende vil jeg gerne have bedækket har også en hingst i sigte.

Problemet er bare at i de 2år jeg har haft hende har jeg aldrig set eller ha kumærke på hene at hun var i brunst.
Så nu er spørgsmålet hvis jeg kører hende hen til en hingst for at få hende bedækket kommer hun så automatisk i brunst eller vil hun afvise ham på det groveste??

Anja
Lykkelig ejer af 4 vidunderlige hypper, se min præsentation.
B-) B-)
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa!
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 10:42

Der er nogle hopper der bare ikke viser tydelig brunst, ligesom der er nogle kvinder der har en nem mens...;o)

Endten kan du håbe på at den kommer i naturlig brunst når den ankommer til hingsten, hvilket mange gør hvis de ikke har stået sammen med en hingst før, og hvis hingsten er en der "snakker" meget til hoppen..;o)

Ellers kan du give den en brunst sprøjte, som med garenti giver ægløsning mv. ( på den måde kan du jo også beregne hvornår den skal bedækkes, og derved få den hurtigt hjem igen).

Held og lykke med det...

By the way..hvilken hingst har du valgt...????

Mvh.
-------------------------------------------------------

OX Fuldblodsaraberheste med international Multi Champion afstamning sælges !

Vi har bred kontakt til mange andre stutterier i DK.
Og vi hjælper gerne (Gratis naturligvis) med at finde den helt rigtige araberhest !!!

Mvh. The Arabian Stud Dk.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider