|
|
| Dansk Tyroler Haflinger medlemmer |
| Forfatter:  |
Hanne! |
| Dato:  |
16-08-2001 12:40 |
|
Hejsa alle DTH medlemmer!
Jeg går ud fra, at alle har modtaget deres medlems blad. Nu ved jeg ikke hvor mange af vores kære medlemmer, der kigger på denne side, men i så fald vil jeg gerne spørge hvorfor ingen af jer har meldt til bestyrelsesmøde hos Inge og Ole Thomsen. Nu har 4 mennesker (Fam. Søndergård & Fam. Thomsen) taget initiativ til et bestyrelsesmøde og så er der ingen der melder sig til. Det kan ikke passe at vi kun er 8-9 mennesker som har lyst til at gøre noget for vores forening, prøve at forbedre den og lave lidt flere muligheder. Inge Nobel har taget det ganske fint, at der bliver lavet et sådant møde uden hendes indblanding, hvad med jer andre? Helt ærlig så synes jeg, at man bør tage sig lidt sammen og gøre mere end blot at deltage til kåringen. Der er mange andre aktiviteter som vi alle bør være en del af.
Mange haflinger hilsner Hanne!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Dansk Tyroler Haflinger medlemmer |
Jytte |
16-08-2001 13:40 |
|
Du mener vel et medlems møde !!!, et bestyrelses møde er jo sådan set forbeholdt de mennesker som sidder i "selve" bestyrelsen.
og det er meget normalt at der ikke kommer ret mange til sådanne møder, "så bliver man nemlige ikke nød til at lave noget"
Jeg er godtnik ikke harflinger menneske men hvorfor skulle det være anderledes i jeres forening end i så mange andre, det er altid "tordenskjolds Soldater"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Dansk Tyroler Haflinger medlemmer |
Hanne! |
18-08-2001 12:30 |
|
ja okay, det er vel kun medlemsmøde, men vil du ikke give mig ret i, at man må deltage i sådanne møder. Man kan da ikke bare sidde og så til at ens forening hænger dårligere og dårligere sammen.
Knus Hanne!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet