Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hale/man spisning
Forfatter: 
Dato:  22-05-2005 21:27
Jeg har mit lille hingsteføl mistænkt for at have en begyndende forkærlighed for sin mor´s man. Jeg havde engang en "opskrift" på noget man kunne blande sammen og putte i man og hale, men den opskrift er blevet væk.

Hvad gør i andre med det problem???

Hilsen Linda og hendes heste

0
0
Svar på denne tråd

jeg har
Forfatter: 
Dato:  22-05-2005 21:50
købt noget i en rideudstyrsbutik til at smøre halen ind i. Mit føl holdt op straks. Det er lidt chilli agtig at få i munden, bvard men effektivt :-P

0
0
Svar på denne tråd

Du Kan !!
Forfatter: 
Dato:  22-05-2005 21:51
Ikke gøre en daddel, vi har prøvet med alverdens midler, bidstop, hjortetaksolie m.v. faktum var at halen forsvandt på under en uge. Jeg kan til din oplysning sige at det tager 2 år for en hale at vokse ud igen.

Venlig Hilsen

Peter Nielsen

STALD NIELSEN
Østerkrog 17
6731 Tjaereborg
0
0
Svar på denne tråd

Det virkede
Forfatter: 
Dato:  22-05-2005 22:09
hos mig, med den opskrift jeg havde. Derfor efterlyser jeg den :)

Jeg fik den af en gammel avler tilbage i 1998. Der var han 87 år og han lever desværre ikke mere :(

Så håber på nogle gode råd/opskrifter.

Hilsen Linda og hendes heste

0
0
Svar på denne tråd

spray der virker
Forfatter: 
Dato:  22-05-2005 23:51
For nogle år siden havde vi et føl der spiste mors hale.
Der brugte vi noget anti-bide-spray fra blue hors og det virkede fint, føllet gad i hvert fald ikke spise halen mere. Jeg mener vi brugte rigeligt og sprayede dagligt eller noget i den stil. Men det er en god ide at bruge gummihandsker, for bare en mikroskopisk dråbe smager enormt væmmeligt, og kan smages længe efter, nogenlunde som Go Negl.
Så det er måske et forsøg værd, det ser bare så træls ud med sådan en ædt hale.

Venligst Lone
0
0
Svar på denne tråd

eryhwryjua
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 07:55
jeg har arbejdet 1 år på en stor galogheste farm på new zealand! hvert år var der min. 110 åringer som skulle klargøres til salg.. selvsagt pynter det jo ikke just på en salgshest med en afgnavet hale! vi gned derfor alle haler ind i noget brunt klistret stads som hedder Cribox, det virkede 110 % over hele linjen! der er dog lige det minus at stadset jo altså skulle ud igen før de forskellige shows og salgsdage men det er en helt anden historie!

der var ihvertfald ingen der gnavede haler og det var jo hovedsagen!

Carina og hestedyrene!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider