|
|
| Hoppe og føl forsikring |
|
|
Hviken et forsikrings selskab er bedst ?
Jeg synes det er svært at gennemskue. De fleste forsikringer dækker føllet når hoppen er forsikret, men alligevel er det forskelligt hvor meget føllet er dækket.
Hvem bruger I ?
Uddannet dyrekinesiolog og hestemassør
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alm.Brand. |
| Forfatter:  |
Malone |
| Dato:  |
18-05-2005 22:46 |
|
Hej...
Jeg har Alm.Brand.... Den forsikring du søger lyder som en foster/føl dækning ... Jeg har betalt 10% af forsikringssummen (dvs 2000 kr for en dækning på 20.000 kr) også dækker den fra hoppen er 3 måneder henne og til føllet er 30 dage gammelt... For at kunne tegne den forsikring skal hoppen være livsforsikret og dyrelægen skal så lave en attest på at hoppen er drægtig på 90 dagen eller derover....
Når føllet er 30 dage gammel skal der laves en seperat forsikring på føllet - hvis du evt har andre ting forsikret i samme selskab kan der opnåes rabat... Jeg har selv fået 15% rabat. 5% fordi det er et føl og 10% rabat fordi jeg har alle mine forsikringer samlet hos dem.
Jeg er godt tilfreds med denne ordning/forsikrings selskab... (Har heller ikke haft problemmer med at få dækket mine tab)...
Hilsen Herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mange tak... |
|
|
for hjælpen...
Jeg har lige talt med Dyrekassen Forsikring Nord, der er føl forsikringen med i hoppens livs forsikring.
Hej fra Sus.
Uddannet dyrekinesiolog og hestemassør
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet