Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Har du nogensinde prøvet
Forfatter: 
Dato:  18-05-2005 13:21
Jeg vil bare lige høre, om der er nogle der har erfaring med at købe ufødte føl? Hvordan foregik det? Blev føllet som forventet/håbet? Hvilken race var/er føllet? Jeg har netop selv reserveret et ufødt føl hvis det bliver en hoppe, og går faktisk bare og venter på, at den bliver født.
:-)
0
0
Svar på denne tråd

bestilt føl
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 20:00
jeg har ikke bestilt føl på den måde, men har prøvet at købe en ifolet DV-hoppe. hun fik et dejligt hoppeføl, som ser rigtig godt ud. min veninde har prøvet at købe en ifolet DSP-hoppe. hun har også fået et dejligt føl. håber du får dit hoppeføl
0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 20:04
Jeg købte et ufødt araberføl i marts. Han blev så født her den 8 maj og jeg har fået et lækkert, velskabt føl, med blis og 4 hvide sokker. Rigtig fin og smuk, i hvert fald på billeder!
Jeg skal over og besøge ham på onsdag for første gang. Det er første gang jeg har gjort noget sådant, og nu håber jeg, at jeg kan finde et sted han kan gå i løsdrift til vinter med nogle andre små drenge :-)
Vrinsk fra Johanne og heste-pjokket

En rigtig hest behøver ikke logo på røven
8-) ;-D 8-)

Vi savner dig stadig
Daisy

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider