|
|
| La Mere til hingst |
| Forfatter:  |
Emmara |
| Dato:  |
17-05-2005 22:19 |
|
Sidste år snakkede vi om at finde en hingst til La Mere.....det blev ikke til noget.
Men nu skal det være, vi har fundet en fin Paint, han er gude smuk og hans egenskaber passer til La Meres, han har lige det der skal til, for at få den rigtige western hest ud af de to.
Vi har i dag aftalt med hingstens ejer at La Mere ankommer d. 29 maj.
Vi glæder os hel vildt, og hvis det lykkedes os at få hende i fol, bliver det Sheilas nye western hest/pony.
Jeg måtte ind og sladre på nettet, det er bare så spændende.
Vivi 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det var da godt |
inger christensen |
18-05-2005 06:41 |
|
at i fandt en god hingst.
dejligt at høre i ikke bare kaster jer ud i avlen som en hovsa løsning, men vitterligt tænker jer godt om.
ville ønske der var flere som jer vivi, der tænker før de handler.
Jeg glæder mig til at høre nyt og eventuelt se billeder af hingste manden.
Held og lykke.
imc
livet er herligt nyd det mens du kan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| God morgen Inger |
Emmara |
18-05-2005 07:44 |
|
Hingsten er på BHWRs hjemmeside, han hedder Golden Eagle, jeg er ikke så god med det billedri.
Man kan ikke bare lige finde noget og smække på hoppen, vi vil jo gerne have noget godt ud af det, og så skal man sgu bruge hjernen.
Vi ville aldrig selv have taget beslutningen om at nu skulle La Mere prøve at ha.. føl.
Vi har lært meget af nettet her, men stadig taget dyrlæge og massør med på råd, for det skulle jo gerne blive et levedygtig og stærkt føl vi fik ud af det.
Jeg er også spændt på at høre hvordan det går med dine hopper, og håber jeg må spørge dig til råds hen af vejen....det er jo ikke sådan bare lige.
Baronen fik vi jo kørt i trænings lejr i går, La Mere skal så afsted d. 29.......og det er så heldigt at det er samme sted, så forskellen på at have hest, bliver 80 km. kørsel om dagen medens det står på....godt der er på denne årstid.
Vi glæder os til det hele er vel overstået.
Vivi 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet